er helt forivret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

hej alle sammen, jeg har brug for lidt/meget hjælp

For et par dage siden, fandt vi ud af at vi/kærsten er gravid, men problemet er at vi ved ikke om vi skal beholdt det, pga hun skal måske til at state på skole igen, og vis vi beholder kommer det til at gå udover hines uddannelse, vi er begge to 24, og hun har fået to børn, med en ande, og vi har været sammen i over et år. så det er helt nyt for mig, alt det her, og det går mig så meget på, der er ikke det jeg vil/gør for hine, jeg står for næsten det hele hjemme i huset, snakker sødt til hine, siger hvor meget jeg elsker hine, men det er som om hun er en hel anden, hun bider af mig, (bliver sur) vis jeg sider for tæt, vil kysse, hold om hine, eller ligge tæt når vi skal sove.

hjælp!!!

Glemt alt om uddannelse/job osv.
Hvis du gerne vil have et barn med din kæreste og være sammen med hende resten af livet, så er det at hoppe ud i det.

Hvis du ikke er sikker på det skal være hende resten af livet og om du kan finde noget bedre, så ville jeg sige nej tak.

Jeg er selv 28 år (min mand er 34) og har måtte sætte min uddannelse på pause mens vi har fået (snart) to børn.

Men selvfølgelig hvis i ikke kan klare det økonomisk så ville jeg vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.