er helt forivret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
10 svar
4 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

hej alle sammen, jeg har brug for lidt/meget hjælp

For et par dage siden, fandt vi ud af at vi/kærsten er gravid, men problemet er at vi ved ikke om vi skal beholdt det, pga hun skal måske til at state på skole igen, og vis vi beholder kommer det til at gå udover hines uddannelse, vi er begge to 24, og hun har fået to børn, med en ande, og vi har været sammen i over et år. så det er helt nyt for mig, alt det her, og det går mig så meget på, der er ikke det jeg vil/gør for hine, jeg står for næsten det hele hjemme i huset, snakker sødt til hine, siger hvor meget jeg elsker hine, men det er som om hun er en hel anden, hun bider af mig, (bliver sur) vis jeg sider for tæt, vil kysse, hold om hine, eller ligge tæt når vi skal sove.

hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

For et par dage siden, fandt vi ud af at vi/kærsten er gravid, men problemet er at vi ved ikke om vi skal beholdt det, pga hun skal måske til at state på skole igen, og vis vi beholder kommer det til at gå udover hines uddannelse, vi er begge to 24, og hun har fået to børn, med en ande, og vi har været sammen i over et år. så det er helt nyt for mig, alt det her, og det går mig så meget på, der er ikke det jeg vil/gør for hine, jeg står for næsten det hele hjemme i huset, snakker sødt til hine, siger hvor meget jeg elsker hine, men det er som om hun er en hel anden, hun bider af mig, (bliver sur) vis jeg sider for tæt, vil kysse, hold om hine, eller ligge tæt når vi skal sove.

hjælp!!!

er hendes hormoner så du skal ikke tage det personligt. samtidig er hun nok følelsesmæssigt påvirket af hun ikke ved om hun vil beholde det. så fint du bakker hende op  bliv endelig ved med det. det bedste du kan gøre 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

tro min det gør jeg også, men det er bage så hårdt, jeg elsker hine over alt på joden, kommer med blomster, skiver små søde beskeder, men det hjælper kun i et par timer. jeg spørger hvordan hun har det, og får et koldt svar tilbage igen, og det gør ondt inde i, men jeg prøver at se lyst på det hele

Anmeld

26. august 2013

baby012

Lyder som en slem omgang hormoner  

helt normalt .. 

Anmeld

26. august 2013

PrincessTanja

Anonym skriver:

hjælp!!!

Hej du.

Du lyder helt igennem som en fantastsk kæreste.  Bliv ved med det. Jeg vil oz sige som de andre, det er nok hormoner eller stressen over situationen. Har du prøvet og tale med hende om det?

/Tanja.

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

PrincessTanja skriver:

Hej du.

Du lyder helt igennem som en fantastsk kæreste.  Bliv ved med det. Jeg vil oz sige som de andre, det er nok hormoner eller stressen over situationen. Har du prøvet og tale med hende om det?

/Tanja.

tro mig det har vi, men det er som om hun ikke siger det hun føler inde i når jeg så begyner at spøre mere ind til det, så bliver hun kold

af alle de mænd/fyre der er, er jeg ikke bange for at fortælle hvad jeg føler og vise hvad jeg føler.

Anmeld

26. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

tro mig det har vi, men det er som om hun ikke siger det hun føler inde i når jeg så begyner at spøre mere ind til det, så bliver hun kold

af alle de mænd/fyre der er, er jeg ikke bange for at fortælle hvad jeg føler og vise hvad jeg føler.

har det været sådanne længe, eller kun mens hun har været gravid? 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

har det været sådanne længe, eller kun mens hun har været gravid? 

det har været lidt inde, men for det meste nu hvor hun er gravid.

detr er ikke for at sætte hine i et dårlig lys, for jeg ved at hun elsker mig

Anmeld

26. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

det har været lidt inde, men for det meste nu hvor hun er gravid.

detr er ikke for at sætte hine i et dårlig lys, for jeg ved at hun elsker mig

jeg synes du skal sige stille og roligt til hende at du føler dig afvist af hende. og du ikke forstår hvorfor hun ikke vil ligge tæt, osv? 

Nogle gravid er lige modsat, hvor de rigtig gerne vil nusses om og have omsorg.. Det meget forskelligt. Men hør hende ad, og prøv at nå indtil hende, så du får svar på hvorfor hun har ændret adfærd. 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

jeg synes du skal sige stille og roligt til hende at du føler dig afvist af hende. og du ikke forstår hvorfor hun ikke vil ligge tæt, osv? 

Nogle gravid er lige modsat, hvor de rigtig gerne vil nusses om og have omsorg.. Det meget forskelligt. Men hør hende ad, og prøv at nå indtil hende, så du får svar på hvorfor hun har ændret adfærd. 

det vil jeg prøve, vil gøre alt for at kunne komme til at forstå alt det det her. 

i har været til stor hjælp, kan ikke takke nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.