Hvad ville i vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Hullabullabulla

Ville klart holde fast i de 3 dage, det er jo kun den ene der er lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ville klart holde fast i de 3 dage, det er jo kun den ene der er lang

Det kan du selvfølgelig have ret i. Kl. Bliver bare mange inden man når hjem alle dage.

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg tror jeg ville vælge 4 dage om ugen. Komme roligt hjem, lige få vendt hjemme og hente børn og have god tid. Fridage er skønt men en rolig hverdag er endnu bedre i min optik 

Line

Det ville ikke kunne betale sig, at jeg først køre hjem først inden jeg henter børn, så de ville bare blive hentet tidligere.

Anmeld

26. august 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det kan du selvfølgelig have ret i. Kl. Bliver bare mange inden man når hjem alle dage.

Åh ja i know.. Min arbejdstid er 8-16:30 mandag til torsdag og 8-16 fredag.. Så det med lange dage kender jeg alt til

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Åh ja i know.. Min arbejdstid er 8-16:30 mandag til torsdag og 8-16 fredag.. Så det med lange dage kender jeg alt til

Ja, okay så kan jeg godt se jeg ikke skal klage

Det er svært når man vil bruge alt sin tid sammen med sine børn.

Anmeld

26. august 2013

Tumling<3

Jeg tror dine børn vil nyde, at der er nogle dage, hvor de skal blive lidt længere, så de ikke altid bliver hentet midt på dagen mens legen er god. Torsdag (og fredag for storesøster) kan blive enten korte dage eller fridage, hvor der kan hygges med mor. Jeg ville klart holde fast i tre dage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.