Hvad ville i vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
15 svar
1 synes godt om
25. august 2013

Anonym trådstarter

Min barsel er slut og jeg starter på arbejde i morgen snøft.
Jeg arbejder 21 timer som er fordelt på 3 dage, som inden jeg gik på barsel. For et par måneder siden var jeg inde og snakke med min chef om fordelingen af mine timer osv og jeg valgt 3 dage, fordi jeg tænkte at så skal jeg kun stresse ud af døren med mine 2 børn 3 dage om ugen også kan vi tage de stille og roligt de 2 andre og lillebror kan holde fri fast fredag og storesøster kan selv vælge om hun vil være hjemme en af dagene.

Men nu hvor jeg står overfor arbejdet er jeg i tvivl om jeg skal lave det om til 4 kortere dage og dermed kunne hente dem senest halv 3 i stedet for halv 4.

Hvad ville i vælge hvis det var jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Min barsel er slut og jeg starter på arbejde i morgen snøft.
Jeg arbejder 21 timer som er fordelt på 3 dage, som inden jeg gik på barsel. For et par måneder siden var jeg inde og snakke med min chef om fordelingen af mine timer osv og jeg valgt 3 dage, fordi jeg tænkte at så skal jeg kun stresse ud af døren med mine 2 børn 3 dage om ugen også kan vi tage de stille og roligt de 2 andre og lillebror kan holde fri fast fredag og storesøster kan selv vælge om hun vil være hjemme en af dagene.

Men nu hvor jeg står overfor arbejdet er jeg i tvivl om jeg skal lave det om til 4 kortere dage og dermed kunne hente dem senest halv 3 i stedet for halv 4.

Hvad ville i vælge hvis det var jer?

Tror jeg ville vælge 4 dage - arbejder selv 24 timer fordelt på 4 dage - det er perfekt

Anmeld

25. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg ville holde fast i din nuværende løsning.

Anmeld

25. august 2013

Nea85

ES90 skriver:

Jeg ville holde fast i den måde, som du arbejder på nu

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Tror jeg ville vælge 4 dage - arbejder selv 24 timer fordelt på 4 dage - det er perfekt

Lyder også dejligt med 24 timer.

Hvis det er 4 dage vil det være fra 8.30-13.45.

hvis det er 3 dage vil det var 2 dage fra 8.30-15 og 1 dag 8.30-16.30. Det er sådan aftalen med min chef er indtil videre. Synes bare den ene dag bliver meget lang. Den dag skulle så være fars dag at hente dem begge.

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

En af dagene bliver bare til 16.30 hvor min mand så skulle hente børn, men synes bare det er en lang dag fra 8.30-16.30 og er blevet lidt i tvivl.

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Jeg ville holde fast i den måde, som du arbejder på nu

Kan bare ikke finde ud af om det er lidt for egoistisk at jeg vil have en fridag for mig selv, hvor jeg selvfølgelig vil hente tidligt i forhold til hvor de vil få 4 dage til senest halv 3.

Anmeld

25. august 2013

Nea85

Anonym skriver:

Kan bare ikke finde ud af om det er lidt for egoistisk at jeg vil have en fridag for mig selv, hvor jeg selvfølgelig vil hente tidligt i forhold til hvor de vil få 4 dage til senest halv 3.

Jeg kan godt følge dig lidt.. Men kan du ikke bruge den dag til at få handlet, gjort rent og vasket tøj (i det hele taget ordne så meget praktisk som overhovedet muligt), så du har tiden med dem i weekenden i stedet?

Anmeld

25. august 2013

lineog4

Jeg tror jeg ville vælge 4 dage om ugen. Komme roligt hjem, lige få vendt hjemme og hente børn og have god tid. Fridage er skønt men en rolig hverdag er endnu bedre i min optik 

Line

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Jeg kan godt følge dig lidt.. Men kan du ikke bruge den dag til at få handlet, gjort rent og vasket tøj (i det hele taget ordne så meget praktisk som overhovedet muligt), så du har tiden med dem i weekenden i stedet?

Jo, min ene fridag ville helt klart skulle bruges på praktiske ting. Den anden dag som er fredag har lillebror fast fri, så han kun får en 4 dags uge i dagplejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.