Hvem? skriver:
Jeg skal have pks, efter 2 aks - min mand vil ikke med ind, da han under ingen omstændigheder kan tåle synet at nåle eller lyden af det hiven og flåen der nu er under en ks - og jeg vil ikke have andre med end ham, så jeg tager simpelthen alene ind på operationsbordet, mens manden pænt venter udenfor til vi er færdige, narkosespl. sidder så med baby indtil jeg er færdig...
Jep, sidst var han med inde, hvor han gik i gulvet flere gange og det halve personale gik fra for at redde ham, det var ren cirkus på den operationsstue, og det behøver vi slet ikke opleve en gang mere, så det meget bedre han slet ikke er der
så kan jeg koncenterer mig om at få bebs ud og har endda fået lov til at se med - det chance ville jeg aldrig have fået hvis "besivme-kongen" var med :p
Aner ikke hvorfor mit indlæg ser ud som det gør
Ååååh ha ha de sølle, sølle mænd!

Hvor er det godt, det ikke er dem, der skal føde børn

TS: min mand var med både da jeg fik PKS og fødte vaginalt og han havde mødepligt! Tror nu heller ikke han overhovedet havde overvejet at blive udenfor. Han dristede sig endda til at kigge, da hovedet kom ud - det var vi ellers begge enige om at han ikke skulle, jeg fordi jeg ikke ville have det og han fordi han mente det ville give ham traumer for livet

Men det var alligevel for spændende da først vi var igang, og tænk, han klarede den og har ikke fået uhyggelige billeder på nethinden efterfølgende
Når det så er sagt, ja, så er der jo bare nogen der ikke magter den slags, men jeg synes godt nok han skulle tænke sig om en en ekstra gang og lige tage en dyb indåndning, frem for at lade dig gå igennem et kejsersnit alene!