Hvem havde i med? (Lokal bedøvelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Det sagde jeg også til ham, men han vil ikke med.

Ej undskyld men min havde fået at vide: det skal du!!basta bum!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

mor88

Godaften piger.

Ja, som overskriften lyder på.
Hvem havde i med til jeres kejsersnit, jer der fik foretaget mens i var vågne?

Som det forhåbentligt ser ud til pt, skal jeg føde normalt.
Men skal først have vendt baby. Så tænkte det var rart at vide inden, hvem man vil have med, hvis nu. Min kæreste ønsker nemlig ikke at komme med.

Dvs. DU skal være gravid i 9 måneder, DU skal gå igennem kvalme, opkast, hovedpine, konstant tissetrang, svimmelhed, bækkensmertet, hævede ben, at INTET tøj passer, DU skal ofre din krop som den så ud inden du blev gravid, DU skal gå igennem timers fødsel, ulidelige smerter, DU skal presse et barn ud af DIN krop, MEEEN HAN kan fanme ikke tage sig sammen og sige: "nu må jeg være der og støtte min kæreste, mor til mit barn, nu må jeg se forbi at jeg synes det er ulækkert" 

NØJ! Hvor burde han gro sig et par! Det ville ALDRIG gå hjemme hos os! Basta!

Når det så er sagt, så havde jeg min kæreste ved min side igennem min 13 timer lange fødsel 

Held og lykke med det hele, og jeg håber ikke din kæreste vil lade dig føde alene..

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mor og kæreste var med til fødsel. Endte med akut kejsersnit med epidural (altså lokalbedøvelse) og min kæreste var med inde. Der måtte kun komme én med ind. 

Nu siger jeg lige min mening, og sorry hvis jeg støder dig, men hvor er både din kæreste og din mor dog sølle, at de sådan vil overlade dig til dig selv i sådan en situation. De må da lige komme ind i kampen og se udover deres egne næsetipper især din kæreste! en fødsel er sgu noget man står igennem sammen, eller i hvertfald prøver! Man kan da ik være 200% sikker på sin egen reaktion i den situation, når han ikk har prøvet det før. En fødsel er bare anderledes end alt andet! Og hvis han skulle blive så dårlig, så må man jo tage den derfra. Synes det er usselt overfor dig at han på forhånd melder fra du kan sgu da heller ikk melde fra!!

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor11 skriver:

Mor og kæreste var med til fødsel. Endte med akut kejsersnit med epidural (altså lokalbedøvelse) og min kæreste var med inde. Der måtte kun komme én med ind. 

Nu siger jeg lige min mening, og sorry hvis jeg støder dig, men hvor er både din kæreste og din mor dog sølle, at de sådan vil overlade dig til dig selv i sådan en situation. De må da lige komme ind i kampen og se udover deres egne næsetipper især din kæreste! en fødsel er sgu noget man står igennem sammen, eller i hvertfald prøver! Man kan da ik være 200% sikker på sin egen reaktion i den situation, når han ikk har prøvet det før. En fødsel er bare anderledes end alt andet! Og hvis han skulle blive så dårlig, så må man jo tage den derfra. Synes det er usselt overfor dig at han på forhånd melder fra du kan sgu da heller ikk melde fra!!

Læste lige at han har været med til fødsel før. Men mener stadig at det er ikke noget han døde af, så han må sgu lige ofre sig for din skyld der! 

Min kæreste havde det sgu også svært under fødslen, men han var der! Alle 40+ timer....

Anmeld

25. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes det er så fedt at i har fået snakket det hele igennem, og at han ærligt at sagt at han ik ka tage med ind til ks. Så gir det dig mulighed for at finde en anden som ka tage med dig ind, og kærsten ka være der til at tage sig af baby bagefter, mens du ligger på opvågning!! 

Jeg ville klart spørge min søster, min mor eller min bedste veninde! Det er bare så stor en oplevlse! Vh stine

Anmeld

25. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Godaften piger.

Men skal først have vendt baby. Så tænkte det var rart at vide inden, hvem man vil have med, hvis nu. Min kæreste ønsker nemlig ikke at komme med.

Hvor og hvornår skal du føde

Anmeld

25. august 2013

Hvem?

Godaften piger.

Jeg skal have pks, efter 2 aks - min mand vil ikke med ind, da han under ingen omstændigheder kan tåle synet at nåle eller lyden af det hiven og flåen der nu er under en ks - og jeg vil ikke have andre med end ham, så jeg tager simpelthen alene ind på operationsbordet, mens manden pænt venter udenfor til vi er færdige, narkosespl. sidder så med baby indtil jeg er færdig...

Jep, sidst var han med inde, hvor han gik i gulvet flere gange og det halve personale gik fra for at redde ham, det var ren cirkus på den operationsstue, og det behøver vi slet ikke opleve en gang mere, så det meget bedre han slet ikke er der  så kan jeg koncenterer mig om at få bebs ud og har endda fået lov til at se med - det chance ville jeg aldrig have fået hvis "besivme-kongen" var med :p

Aner ikke hvorfor mit indlæg ser ud som det gør

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Så der er ingen der vil med dig? Ej det synes jeg virkelig er langt ude. Sorry.  Havde min mor og kæreste med til fødslen. Det endte i akut kejsersnit og der var det min kæreste der var med.

Havde både kæreste og mor med til sidste fødsel.
Men han vil ikke med hvis det bliver kejsersnit og hun vil ikke med hvis jeg føder eller skal have kejsersnit i en weekend.

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Så der er ingen der vil med dig? Ej det synes jeg virkelig er langt ude. Sorry.  Havde min mor og kæreste med til fødslen. Det endte i akut kejsersnit og der var det min kæreste der var med.

Rettelse til sidste citat : hun vil ikke med i en hverdag.

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg syntes det er så fedt at i har fået snakket det hele igennem, og at han ærligt at sagt at han ik ka tage med ind til ks. Så gir det dig mulighed for at finde en anden som ka tage med dig ind, og kærsten ka være der til at tage sig af baby bagefter, mens du ligger på opvågning!! 

Jeg ville klart spørge min søster, min mor eller min bedste veninde! Det er bare så stor en oplevlse! Vh stine

Min mor vil kun hvis det er en weekend. Hun vil ikke tage fri fra arbejde for at komme med til endnu en fødsel.
Min søster er kun 14, så tror ikke engang hun må komme med.
Men tror dog også det vil være for voldsomt.

Ja, jeg er selvfølgelig ked af at han ikke vil med hvis det er. Men som du også siger, så giver det mig mulighed for at finde en anden der gerne vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.