slået mælketænderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Isabella_mor

I skal under alle omstændighederne til tandlægen. 

Hvis der er kommet skader på de bilbrændstoffer tænder er det en god idé at komme til tandlægen med det fordi det skal registreres hvis jeres forsikring skal dække det. 

heldigvis er det bare mælketænder, og det værste ved at de bliver slået skæve er smerten på de små pus. Og panodil er hver tunene, og ikke hver 4. 

Held og lykke med det, håber ik der er sket noget alvorligt med tænderne. Jeg fik slået begge mine fortænder ud meget tidligt i min barndom, så jeg har gået rundt uden fortænder i MANGE år da jeg var lille. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Tjekkede lige og han må få 7,5 ml af det flydende 4 gange i døgnet eller en sup på 250 mg 4 gange i døgnet.

Håber i får en god nat

Tusind tak, hvor er det forfærdeligt at man bare intet kan Gøre. Der er godt nok lang tid til i morgen tak for hjælpen

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

I skal under alle omstændighederne til tandlægen. 

Hvis der er kommet skader på de bilbrændstoffer tænder er det en god idé at komme til tandlægen med det fordi det skal registreres hvis jeres forsikring skal dække det. 

heldigvis er det bare mælketænder, og det værste ved at de bliver slået skæve er smerten på de små pus. Og panodil er hver tunene, og ikke hver 4. 

Held og lykke med det, håber ik der er sket noget alvorligt med tænderne. Jeg fik slået begge mine fortænder ud meget tidligt i min barndom, så jeg har gået rundt uden fortænder i MANGE år da jeg var lille. 

Ja heldigvis er det mælketænderne, men alligevel kan det jo være slemt, hvis de nye tænder har taget skade. Det håber jeg af hele mit hjerte ikke de har

Kom dine fortænder selv ned? Hvor mange år gik der inden de kom?

Anmeld

25. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Tusind tak, hvor er det forfærdeligt at man bare intet kan Gøre. Der er godt nok lang tid til i morgen tak for hjælpen

Det var så lidt.. Det er også min største frygt

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Det var så lidt.. Det er også min største frygt

Håber bare ikke de nye tænder har taget skade. 

Så bryder jeg helt sammen.

Anmeld

25. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu har jeg ikke læst, hvad de andre har skrevet. Men du skal kontakte børnetandlægen. Der kan evt. være skade på de blivende tænder som ligger i munden. Forsikringen dækker det kun, hvis du har kontaktet tandlægen og fået skrevet det ind.

Anmeld

25. august 2013

MissMaria

Anonym skriver:

Det var os den kommunale børnetandpleje vi skulle ringe til. 

Havde din søns blivende tand taget skade?   puha, hvordan tog han det i så lille en alder og få trukket tanden ud?

De kunne desværre ikke sige om de blivende tænder har taget skade (han slog begge tænder, men heldigvis kun den ene der flækkede og skulle ud!) men vi har selvfølgelig meldt det til forsikringen, hvis det skulle vise sig, at de har taget skade.

Han synes absolut ikke det var sjovt at være ved tandlægen, men han blev bedøvet og tror faktisk det var "værre" for mor og far

Anmeld

25. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Håber bare ikke de nye tænder har taget skade. 

Så bryder jeg helt sammen.

for at det hele er som det skal være oppe i munden

Anmeld

25. august 2013

VIPpigen

Har ikke læst alle svarene. Men har selv været "tandpatient". I morgen ringer du til den kommunale tandpleje som i er tilknyttet. Derefter ringer du og melder det til din forsikring. HVIS der skulle være en skade på de blivende tænder, så er i dækket ind fordi det er anmeldt.

NU du giver panodiler, og is... Hvis det gør det nemmere for ham, så blend isen, så den bliver mere softice agtigt, og kan drikkes med sugerør, det kølige i munden gør at det lindre lidt på smerterne. Hvis det trækker op i næsen med smerter, så giv ham en iskold klud og dup på næsen. Ikke for længe af gangen fordi den skal være meget kold

rigtig god bedring, og held og lykke med i morgen

Anmeld

25. august 2013

LinLin

Husk at melde det til forsikringen! - hvis derr skulle blive noget med de blivende tænder...

Min søn slog tænderne mod en bildør da han var knapt to år (min skyld ) - hans tand sidder dog kun meget lidt skæv. Han er næsten 7 nu og tanden har en lidt anden farve end de andre....

Det skete en lørdag og vi var til tjek ved skoletandlægen den følgende mandag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.