Please sig at det er normalt/okay...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Sijac

Havanagila skriver:

Har efterhånden prøvet en del - leverpostej, torskerogn, kylling, makrel, bondebrød, almindeligt rugbrød, kødboller, diverse slags og tykkelser af grød, pasta med kødsovs, boller osv - og alt der minder om at have konsistens er totalt udelukket, han kaster op. Ikke sådan bare lidt, nej han kaster op! Og det er lige meget om det er mig det hiver ham det eller ham selv der tager det i munden.

Så han er slet ikke der hvor han kun vil spise fast kost, han gider ingen gang spise det han får nuMåske han begynder og nægte flasken? Det lyder lidt som Isabella. Hun var 7.5 mdr da hun slet ikke fik flaske mere.
Så måske det kan være det.
Synes bare du skal tilbyde ham flasken og hvis han bliver ved med at nægte så bare sætte ham på fuld skemad

Har efterhånden prøvet en del - leverpostej, torskerogn, kylling, makrel, bondebrød, almindeligt rugbrød, kødboller, diverse slags og tykkelser af grød, pasta med kødsovs, boller osv - og alt der minder om at have konsistens er totalt udelukket, han kaster op. Ikke sådan bare lidt, nej han kaster op! Og det er lige meget om det er mig det hiver ham det eller ham selv der tager det i munden.

Så han er slet ikke der hvor han kun vil spise fast kost, han gider ingen gang spise det han får nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Masig

Sijac skriver:

Så han er slet ikke der hvor han kun vil spise fast kost, han gider ingen gang spise det han får nu?

Øv hvor træls!! Hvad med vælling? Vil han heller ikke det?

kender også en hvor sønnen heller ikke ville spise noget med konsistens, men det går jo heldigvis lige pludselig over, og så æder de løs 

Hvis han trives og er glad og tilfreds, så skal du måske slet ikke rigtigt gøre noget.... Nogle har jo bare en mindre appetit end andre, det behøver ikke betyde noget alvorligt jo.... 

Anmeld

26. august 2013

l.kjoeller

Sijac skriver:

Har en dreng på 7 måneder som i går spise væsentlig mindre end han plejer, i dag er det så blevet endnu være
Jeg har fået 160 ml i han og han plejer at tage minimum 400 ml. Han.spiser ikke voldsomt meget i forvejen, jeg laver kun halve portioner grød og det er meget sjældent han spiser op.

Problemet er ikke hans sædvanlige madvaner, dem er jeg vant til, men at han nærmest afviser flasken? Her ved godnat ville han ikke tage en dråbe, ikke én, han vendte bare hovedet til siden

Han reagere ikke sådan ved tand frembrud, så jeg aner ikke hvad det kan skyldes?? Og jeg begynder sgu at blive en del bekymret, 160 ml er ikke i nærheden af nok mad..

Please fortæl mig at det er okay og helt normalt..

tænder tror jeg, eller noget sygdom underopsejling. min datter gik helt i sultestrejke da hun fik tænder. er gummerne hævet ?? for så prøv at købe gengigel på apoteket og smør på og se om det hjælper.  tror ikke du skal være så bekymret men ellers så tjek med lægen 

Anmeld

26. august 2013

Sijac

l.kjoeller skriver:

rereareahreahereaher

tænder tror jeg, eller noget sygdom underopsejling. min datter gik helt i sultestrejke da hun fik tænder. er gummerne hævet ?? for så prøv at købe gengigel på apoteket og smør på og se om det hjælper.  tror ikke du skal være så bekymret men ellers så tjek med lægen 

Han reagere ikke på tænder, han har i hvertfald ikke gjort det på dem han har og der er ikke nogle på vej.

Men ser lige de næste par dage an :/

Anmeld

26. august 2013

l.kjoeller

Sijac skriver:

Han reagere ikke på tænder, han har i hvertfald ikke gjort det på dem han har og der er ikke nogle på vej.

Men ser lige de næste par dage an :/

behøver ikke være alle der reageres på men kontakt lægen hvis det fortsætter 

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Sijac skriver:

Men han får grød og det har ikke den helt store interesse. Han får 3 måltider om dagen, men han spiser lidt og gider 3 slags grød, og alt med konsistens kaster han op af.

Så jeg ser umiddelbart ikke grød som en løsning

Har du prøvet grød som smager af mere feks blande noget frugtmos i eller sveskegrød

Anmeld

26. august 2013

Sijac

Tak for alle jeres kommentar

Han har spist mere eller mindre normalt i dag! Jeg har simpelthen en dreng der 'lider' under, at han suger ALLE indtryk til sig

Vi har afsted i weekenden og han var bare med fra start til slut og resultatet er en pylret dreng der mister appetitten. Og ved nærmere eftertanke er det faktisk oplevet før, bare ikke så voldsomt med maden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.