Kom med ideer til kalendergaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Guldet

MissTas skriver:

top model, aktivitetsbøger, kreative ting (æsker og lærreder hun kan male med maling, perler, pallietter og hvad man ellers kan dekorerer med) hårpynt (hvis hun er til sådan noget.. det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Tak for de spændende forslag, god ide med en æske hun kan dekorere ;-) og hårpynt elsker hun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

B&J

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

:-) ja nemlig synes os min datter har alt muligt, så vil gerne have at det er nogle ting hun får brugt ;-) men self. Så er det jo mere glæden og spændingen i barnet der tæller ;-)

ja og i deres øjne er det lige meget om den er stor eller lille bare de er glade

Anmeld

25. august 2013

Guldet

B&J skriver:

ja og i deres øjne er det lige meget om den er stor eller lille bare de er glade

Ja nemlig ;-) ihh glæder mig til jul ;-) 

Anmeld

25. august 2013

B&J

Ja nemlig ;-) ihh glæder mig til jul ;-) 

jaaa gør jeg også elsker når vi pynter hop strømpen kommer frem og især når juletræet kommer jamen har aldrig set så meget julelys som der er i hans øjne

Anmeld

25. august 2013

Guldet

jaaa gør jeg også elsker når vi pynter hop strømpen kommer frem og især når juletræet kommer jamen har aldrig set så meget julelys som der er i hans øjne

Ja det er simpelthen også så hyggeligt med de juletraditioner ;-) her er det et tæppe der hænger på væggen med dagene op til den 24 dec ;-) så hænger jeg en på hver aften - eller nissen gør ;-)))

Anmeld

25. august 2013

B&J

Ja det er simpelthen også så hyggeligt med de juletraditioner ;-) her er det et tæppe der hænger på væggen med dagene op til den 24 dec ;-) så hænger jeg en på hver aften - eller nissen gør ;-)))

åhh hvor fantastisk jeg købte også et tæppe meget lille og det kunne ikke hole de tunge pakker så vi tog strømpen i brug istedet for...

Anmeld

25. august 2013

Ciss

Her i huset er nissen ret praktisk anlagt, så selvom en del ting er a la en lille chokoladejulemand eller vanilliekranse med rød sløjfe, så har den også en tendens til at komme med ting som en ny tandbørste, en lille tandpastatube (med fine billeder på), en ny vaskeklud, nye truser, fine blyanter mm som ungerne uanset skulle have haft.

Den ældste var fem sidste år i december og meget spændt og glad hver morgen.

Det er jo ikke bare, hvad som er i. Det er jo hele spændingen omkring den lille pakke.

Anmeld

25. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En tur i Søstrene Grene kan du finde mange gode ting til ikke så mange penge. Ellers hårting, trusser, strømper, perler, perleplader, malerbog mv.

Jeg er gået igang med, at kigge efter gode tilbud. Min pige er 4 1/2 år og dreng næste 6 år. Så jeg skal købe 48 gaver. Jeg blander det med legetøj, praktiske gaver og lidt spiseligt. Nogen gaver koster 1 kr. (Søsterne Grene) og andre koster 25 kr.

Anmeld

25. august 2013

MyLove E

Ciss skriver:

Her i huset er nissen ret praktisk anlagt, så selvom en del ting er a la en lille chokoladejulemand eller vanilliekranse med rød sløjfe, så har den også en tendens til at komme med ting som en ny tandbørste, en lille tandpastatube (med fine billeder på), en ny vaskeklud, nye truser, fine blyanter mm som ungerne uanset skulle have haft.

Den ældste var fem sidste år i december og meget spændt og glad hver morgen.

Det er jo ikke bare, hvad som er i. Det er jo hele spændingen omkring den lille pakke.

God idé med praktiske ting. Tror der skal undertøj i sønnens

Vi har også købt billige små biler til 2kr stykket:-D

Anmeld

25. august 2013

Hjaltesmor

Stempler (fx tuschstempler fra Ikea)

Vinduesmaling (som kan pilles af vinduerne)

perler og perleplader i forskellige motiver

Ting til dukken

Lego-dele

Små puslespil fra Tiger

Kageudstikkere (så vi kan bage småkager)

Små musikinstrumenter (fx bjælder,  mundharmonika eller klaves)

Nye plekter til guitaren

Et stort papur til at lære/lege med klokken

Plastiklegesmykker (køb evt. en pakke og del den op over flere dage)

Sugerør med pynt

Rød klovnenæse

Klistermærker med mtoiver i barnets interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.