Kom med ideer til kalendergaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
21 svar
9 synes godt om
25. august 2013

Guldet

Hej Alle..  Læste lige en tråd om julegaver og kom på denne! Kom med ideer til hvad man kan købe til kalendergaver i dec. Både store som små, jeg har en datter på 4 - snart 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Nea85

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Alle..  Læste lige en tråd om julegaver og kom på denne! Kom med ideer til hvad man kan købe til kalendergaver i dec. Både store som små, jeg har en datter på 4 - snart 5

Jeg fandt nogle billige hama perleplader, som min datter skal have i sin. Jeg har aftalt med min mor, at vi finder 12 gaver hver, så det er lidt nemmere
Men alt muligt kreativt regner jeg med her

Anmeld

25. august 2013

B&J

noget med hallo kitty spænder hårdbånd

tusser

malebøger

perler til armbånd

bøger

en god film

noget til dukker eller barbie

ellers kommer der altid en masse små ting i de forskellige butikker man ind i mellem kan bruge der er på tilbud

Anmeld

25. august 2013

Guldet

Nea85 skriver:

Jeg fandt nogle billige hama perleplader, som min datter skal have i sin. Jeg har aftalt med min mor, at vi finder 12 gaver hver, så det er lidt nemmere
Men alt muligt kreativt regner jeg med her

God ide - perler skal helt klart på listen ;-) dejligt din mor hjælper mine forældre plejer at give adventsgaver

Anmeld

25. august 2013

Carina:-)

I netto fandt jeg i dag.

Et rør med en masse små dåser med modellervoks i alle farver til 25 kr.

Rosa fra Rouladegades bagebog til 50-

Skæg med bogstaver til 50-

Og en tyggegummimaskine som jeg mener kostede 35-

Anmeld

25. august 2013

Guldet

B&J skriver:

noget med hallo kitty spænder hårdbånd

tusser

malebøger

perler til armbånd

bøger

en god film

noget til dukker eller barbie

ellers kommer der altid en masse små ting i de forskellige butikker man ind i mellem kan bruge der er på tilbud

Super gode ideer ;-) 

Anmeld

25. august 2013

B&J

Super gode ideer ;-) 

det var godt for pyhh det er svært går selv og tænker for syntes jeg har en lille mand der har alt :p

og glæder mig til jul han har snakket om jul sinden første januar :p

Anmeld

25. august 2013

Guldet

Carina:-) skriver:

I netto fandt jeg i dag.

Et rør med en masse små dåser med modellervoks i alle farver til 25 kr.

Rosa fra Rouladegades bagebog til 50-

Skæg med bogstaver til 50-

Og en tyggegummimaskine som jeg mener kostede 35-

Ihh nogle gode gaver - og især rosa fra rouladegade er et hit herhjemme. Må ud og kigge i netto, har faktisk lige været der idag, men fik slet ikke kigget på deres spændende rode hylder

Anmeld

25. august 2013

MissTas

top model, aktivitetsbøger, kreative ting (æsker og lærreder hun kan male med maling, perler, pallietter og hvad man ellers kan dekorerer med) hårpynt (hvis hun er til sådan noget.. det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

25. august 2013

Guldet

B&J skriver:

det var godt for pyhh det er svært går selv og tænker for syntes jeg har en lille mand der har alt :p

og glæder mig til jul han har snakket om jul sinden første januar :p

:-) ja nemlig synes os min datter har alt muligt, så vil gerne have at det er nogle ting hun får brugt ;-) men self. Så er det jo mere glæden og spændingen i barnet der tæller ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.