Så er vi begyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

helle85

Anonym skriver:

Er du/I begyndt med julegaverne??

jeg har stemt ja, jeg har godt nok ikke købt nogen julegaver endnu men har købt advents gaver til min dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh stod lige den anden dag og overvejde om jeg sku købe den første julegave til min kæreste, men gik fra det igen, da han er typen der godt selv ka finde på at købe det han mangler. 

Men tror ik der går så længe inden jeg begynder på pakkekalendergaver til ungerne. Vh stine

Anmeld

25. august 2013

1990h

Anonym skriver:

Er du/I begyndt med julegaverne??

har ikke købt en eneste endnu, det først i december..der hygger jeg med det

gav i /giver i jeres babyer advent gaver?

Anmeld

25. august 2013

CroQuis

Nej absolut ikke! 

Jeg kan faktisk godt blive arrig, når butikkerne begynder at julepynte i slutningen af oktober / starten af november  

For mig hører julen kun december til 

... Er dog begyndt at lægge mærke til, hvad familie osv mangler, sådan at jeg har idéer til julegaver...  

Anmeld

25. august 2013

Ka+Ma=Be

...det er august... 

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

...det er august... 

Og grundet det, har jeg kunne spare 1000.- på de gaver jeg har købt, så nu er der til lidt ekstra 

Anmeld

25. august 2013

Aabye

Jeg er ikke begyndt at købe ind endnu.. Men er begyndt at lave ønskelister.. Vi skal heldigvis ikke købe så mange.. Vi skal kun købe til vores unger.. Og så får den store lov til at købe en gave til hans mormor og morfar og til hans oldemor..

Anmeld

25. august 2013

L&V

Åh gud nej. Det gør jeg ik før en uges tid før jul syntes det er lidt sært at tænke jul og julegaver her om sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.