Så er vi begyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Clisolka

Noooo det er alt for tidligt for mit vedkommende  Det må blive november/december hygge-gå-tur med lillebror 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

o1Mutte

Julegaver??? Sommeren er ikke engang slut

Jeg er en af dem i kan finde, stormene forvirrende rundt, den sidste dag butikkerne har åben i julen

Anmeld

25. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg er ikke gået i gang med, at købe julegaver. Synes ikke, at man kan købe noget til folk som de ikke kan bytte. Så vi tager en fridag i november og køber alle gaverne i løbet af den dagen. Vi skal købe max 12 gaver.

Jeg er dog begyndt, at købe ind til børnenes  pakkekalender når jeg ser et godt tilbud

Anmeld

25. august 2013

MorDk

Overhovedet ikke... Lad det liiige blive efterår. Og desuden er det da hyggeligere at finde julegaver i december... Helt ærligt. Det er en del af det.

Anmeld

25. august 2013

Kloster

Nej jeg er bestemt ikke begyndt på julegaver endnu.

Har hverken ønskesedler ell penge til det nu. Vil simpelthen ikke købe noget, der ikke kan byttes.

Køber først julegaver sidst i nov/først i dec. Køber omkring 25 stk og og 4 fødselsdagsgaver. Bruger lidt tid på at vurdere, hvad jeg vil købe også tager det et par dage at købe dem. Køber så vidt muligt lokalt, så jeg skal nok nå det...

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Nej, jeg er ikke gået i gang med, at købe julegaver. Synes ikke, at man kan købe noget til folk som de ikke kan bytte. Så vi tager en fridag i november og køber alle gaverne i løbet af den dagen. Vi skal købe max 12 gaver.

Jeg er dog begyndt, at købe ind til børnenes  pakkekalender når jeg ser et godt tilbud

Alle gaver jeg har købt, kan byttes til og med 30.01.14 - butikkerne har været meget hjælpsomme på det punkt 

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Overhovedet ikke... Lad det liiige blive efterår. Og desuden er det da hyggeligere at finde julegaver i december... Helt ærligt. Det er en del af det.

Ikke når man arbejder i butik  så er det dejligt man kan slappe af når man endelig har fri 

Anmeld

25. august 2013

jydeinden

absolut IKKE... dels af økonomiske årsager, men dels også fordi jeg gerne lige vil have fødselsdag først

Anmeld

25. august 2013

MorDk

Anonym skriver:

Ikke når man arbejder i butik  så er det dejligt man kan slappe af når man endelig har fri 

Ja det er rigtig nok... meeeen alligevel *S*

Anmeld

25. august 2013

Capri Sonne

Ja det er jeg Og jeg skal nu nok hygge mig i december selvom jeg køber gaver nu, det bliver nemlig uden stress og så kan jeg smågrine af dem der stresser rundt i sidste øjeblik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.