Gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Mamalou

o1Mutte skriver:

Fed stol

Jeg havde nok frisket malingen op

Er også ret vilde med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Det er helt sikkert en fin farve. Men kender du ikke det, at man pludselig kan komme helt i tvivl, selvom man fra starten har tænkt at de var lige som de skulle være. Jeg beholder dem som de er, skal "bare" have fundet et fint lille børnebord til

Jo helt bestemt men har lært med alderen at følge min mavefornemmelse og første indskydelse  Sjældent den slår fejl

Anmeld

25. august 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Jo helt bestemt men har lært med alderen at følge min mavefornemmelse og første indskydelse  Sjældent den slår fejl

Det har du ret i. Man skal turde stole på mavefornemmelsen.

Anmeld

26. august 2013

Asta&Alfred

Mamalou skriver:

Hej Baby.dk

Jeg har for noget tid siden købt to retro børnestole på et bagagerumsmarked, og tænkte egentlig, at de var meget fine som de var til at starte med. Nu er jeg kommet i tvivl om hvorvidt jeg skal tapesere sædet i noget fedt (retro) tapet, og male rygstykket i en farve, der matcher tapetet. 

Jeg har vedhæftet et billede af et af stolene, den anden er magen til og i samme stand.

Hvad synes I?

Vh. Louise

Hvor er de bare super fine. Jeg synes det vil være synd at gøre noget ved stolene, da jeg synes de står super fint i farverne som de er og har en rigtig fin patina. Hvis du på et senere tidspunkt, når dine børn er vokset fra dem, gerne vil sælge dem videre vil gensalgsværdien og blive markant lavere hvis du ændrer på stolene og ikke lader dem stå som de er nu

Super fedt køb

Anmeld

26. august 2013

Mamalou

Asta&Alfred skriver:

Hvor er de bare super fine. Jeg synes det vil være synd at gøre noget ved stolene, da jeg synes de står super fint i farverne som de er og har en rigtig fin patina. Hvis du på et senere tidspunkt, når dine børn er vokset fra dem, gerne vil sælge dem videre vil gensalgsværdien og blive markant lavere hvis du ændrer på stolene og ikke lader dem stå som de er nu

Super fedt køb

Du siger noget, det har jeg faktisk ikke tænkt på. Jeg er også blevet enig med mig selv om, at de forbliver som de er. Så kan det være, at jeg kan finde et fint børnebord, der kan blive malet og/eller tapeseret lidt.

Anmeld

26. august 2013

Asta&Alfred

Mamalou skriver:

Du siger noget, det har jeg faktisk ikke tænkt på. Jeg er også blevet enig med mig selv om, at de forbliver som de er. Så kan det være, at jeg kan finde et fint børnebord, der kan blive malet og/eller tapeseret lidt.

Det lyder som en rigtig good ide. Held og lykke med projektet - Er sikker på, at det bliver et rigtig fint sæt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.