Start på behandling og KH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

l.kjoeller

tror ikke I kan blive nægtede behandling pga. KH.... men ved det ikke.... ved ikke om I har "ret" til yderlig hjælp ifht det økonmiske.... ved heller ikke hvilken hjælp I har brug for???
mener at der i IVF er en egenbetaling på ca 4000 kr, og ved så ikke om I kan få hjælp til dette.....men pøj pøj

er ikke længere egenbetaling på ivf eller andre behandlinger så længe man ikke har fælleds børn. er kun medicinen man betaler . vidst de første 3000- 3500 man betaler før tilskudet slår til og staten betaler resten af tilskudsåret ( til ts så mener jeg du har ret til samme ydelser som alle andre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

salix

altså vi er behandling i odense jeg er på kh manden på su... egnbetalingen på medicin er max 3800.- pr år i følge det vi fik afvide på ouh for 3 uger siden...

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Tusind tusind tak for jeres svar ..

Anmeld

26. august 2013

tweety2060

l.kjoeller skriver:

nuomiogsåogsådfiege

er ikke længere egenbetaling på ivf eller andre behandlinger så længe man ikke har fælleds børn. er kun medicinen man betaler . vidst de første 3000- 3500 man betaler før tilskudet slår til og staten betaler resten af tilskudsåret ( til ts så mener jeg du har ret til samme ydelser som alle andre)

Det var nu også egen betaling til medicin jeg tænkte på, men usikker på om de kunne få yderligere hjælp

Anmeld

26. august 2013

l.kjoeller

tweety2060 skriver:

Det var nu også egen betaling til medicin jeg tænkte på, men usikker på om de kunne få yderligere hjælp

de kan få noget refunderet hvis de er medlem af danmark men ellers er medicin vidst for egen regning indtil de 3000/3500 årligt (kan ikke huske det præcise tilskud) 

Anmeld

26. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tusind tusind tak for jeres svar ..

er i medlem af danmark ???

Anmeld

26. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej Damer.
Er der nogen af jer der ved om man må være på kontanthjælp og komme i behandling?
Kan man blive nægtet behandling fordi den ene er på kontanthjælp?

Nej man kan ikke blive afvist pga en er på kontanthjælp.

Det kunne jeg ikke i min vildeste fantasi forstille mig.

Man kan blive afvist hvis de tvivler på forældreevner, men har aldrig hørt om det andet.

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

er i medlem af danmark ???

Nej, jeg er ikke medlem af danmark, men min mand er ..
Skal jeg melde mig ind?

Anmeld

26. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Skal jeg melde mig ind?

Det vil være en MEGET god idé at melde dig ind inden i søger behandling.

Kan fortælle at medicinen til mit 1 forsøg løb op i 1700, hvoraf danmark tilbagebetaler knap 800.

Jeg har valgt gruppe 5 (som er den billigeste af grupperne)

Anmeld

26. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Skal jeg melde mig ind?

dammm. kan du ikke medmindre når i skal i behandling tror jeg. medmindre det er din mand den er "gal" med ??? ville tjekke op på om der er noget at hente. giv dem et kald. hvis du selv var kunne du får 50-100% på al medicinen afhængig af gruppe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.