Start på behandling og KH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. august 2013

Anonym trådstarter

Hej Damer.
Er der nogen af jer der ved om man må være på kontanthjælp og komme i behandling?
Kan man blive nægtet behandling fordi den ene er på kontanthjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

tweety2060

Anonym skriver:

Hej Damer.
Er der nogen af jer der ved om man må være på kontanthjælp og komme i behandling?

tror ikke I kan blive nægtede behandling pga. KH.... men ved det ikke.... ved ikke om I har "ret" til yderlig hjælp ifht det økonmiske.... ved heller ikke hvilken hjælp I har brug for???
mener at der i IVF er en egenbetaling på ca 4000 kr, og ved så ikke om I kan få hjælp til dette.....men pøj pøj

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

tror ikke I kan blive nægtede behandling pga. KH.... men ved det ikke.... ved ikke om I har "ret" til yderlig hjælp ifht det økonmiske.... ved heller ikke hvilken hjælp I har brug for???
mener at der i IVF er en egenbetaling på ca 4000 kr, og ved så ikke om I kan få hjælp til dette.....men pøj pøj

Tusind tak
Jeg har prøvet at søge på nettet, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det

Anmeld

25. august 2013

pcoramt

Du kan godt beholde din KH, men du skal selvfølge stadig møde op til div. Opgaver. Egenbetalingen står du selv for.. Mener det er 3500 kr pr. År.

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Du kan godt beholde din KH, men du skal selvfølge stadig møde op til div. Opgaver. Egenbetalingen står du selv for.. Mener det er 3500 kr pr. År.

Tusind tak
Ja, er klar over egenbetaling ..
Den er bare forskellig fra person til person, sådan som jeg har fået mange forskellige tal

Anmeld

25. august 2013

tweety2060

Anonym skriver:

ddaaat

Tusind tak
Jeg har prøvet at søge på nettet, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det

Tænker da I skal forsøge at søge hjælpen og spørge hvordan og hvorledes

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Tænker da I skal forsøge at søge hjælpen og spørge hvordan og hvorledes

Ja, men det ville bare være rart at vide inden

Anmeld

26. august 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Tusind tak
Ja, er klar over egenbetaling ..
Den er bare forskellig fra person til person, sådan som jeg har fået mange forskellige tal

man kan ihvertfald søge konikker tilskud mener egenbetalingen er på max 3500-3700 kr pr. år.. men det kan let ske at det er mindre

Anmeld

26. august 2013

Bb3031

Anonym skriver:

Hej Damer.

Din personlige økonomiske situation har intet at sige, når det kommer til om, du må komme i behandling eller ej. Jeg selv har været på kontanthjælp i den periode, hvor vi fik hjælp

Anmeld

26. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej Damer.

det tror jeg bestemt ikke. er kun hvis man har dårlig forældreevne de afviser en. det tror jeg ikke du skal bekymre dig om. var selv på ledighedsydelse . blev slet ikke spurt ind til økonomisk situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.