Kan man få flyttet et PKS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

du vil formegentlig godt kunen få det datoen flyttet da de helst ikke ser du kommer alene.... hvilket du jo vil gøre...

din man vil jo formegentlig være kontakt person hvis noget skulle gå galt, ikke at jeg tror der vil, men in case of, og hvis i ikke kan få passet børnene kan han jo heller ikke komme slæbende med 2

Jeg håber og min mand vil også virkelig gerne med, må ringe ind på mandag og høre ad (hvilket der virker som en evighed til pt) da jeg gerne vil indstille min hjerne på enten at være alene eller manden er med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

MorVita

Hejsa 

Phuu forstår godt dit dilemma.

Men tænker lidt, hvad ville du have gjort hvis du var gået i fødseæl den uge? HVor skulle de to andre så have været, måske den mulighed ville kunne bruges i denne her sammenhæng også?

Kram og pøj pøj med det....

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

MorVita skriver:

Hejsa 

Phuu forstår godt dit dilemma.

Men tænker lidt, hvad ville du have gjort hvis du var gået i fødseæl den uge? HVor skulle de to andre så have været, måske den mulighed ville kunne bruges i denne her sammenhæng også?

Kram og pøj pøj med det....

Så var far blevet hjemme, hvis jeg kunne have født alm.

Anmeld

24. august 2013

MorVita

Anonym skriver:

Så var far blevet hjemme, hvis jeg kunne have født alm.

Okay 

Anmeld

24. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

De skal ikke passes af nogle de knap kender

Så må jeg selv tage derind og få lavet pks uden manden, jeg kommer hjem dagen efter, så må jeg li klare mig selv i det døgn selvom et ks ikke er bare li...

Jeg mente så absolut heller ikke at det skulle være en fremmed!!

Men måske en veninde, moster, faster eller onkel som de kendte i forvejen. Én som de "bare" skulle blive dus med

Ligemeget..

Anmeld

24. august 2013

Benjamins'mor

Nu er det godtnok snart 25 år siden. Men min svigermor fik tid til pks D. 28 december, men fordi hun skulle til sin mors 60 års fødselsdag blev det rykket til dagen efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.