Kan man få flyttet et PKS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har idag fået et brev hvori datoen for vores pks skal foregå, og det bliver i efterårsferien.

Jeg har tidligere gjort dem opmærksomme på at hvis det blev i ferien ville jeg ikke have mulighed for at få min mand med, da vi INGEN pasningsmuligheder har til vores andre børn på 1 og 3

Der står godt nok i brevet at man kan ringe hvis man ikke har mulighed for at komme, meeeeen det virker lidt voldsomt at rykke et kejsersnit, men på det anden side er både min mand og jeg virkelig kede af, at han skal gå gik af sin 3 fødtes fødsel

Tror i det vil/kan rykke det til ugen inden?

Det fordi mine forældre er ude og rejse og min mands forældre er ALT for gamle til at passe småbørn og vi har ingen andre (DP mor har ferie)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Jeg har idag fået et brev hvori datoen for vores pks skal foregå, og det bliver i efterårsferien.

Jeg har tidligere gjort dem opmærksomme på at hvis det blev i ferien ville jeg ikke have mulighed for at få min mand med, da vi INGEN pasningsmuligheder har til vores andre børn på 1 og 3

Der står godt nok i brevet at man kan ringe hvis man ikke har mulighed for at komme, meeeeen det virker lidt voldsomt at rykke et kejsersnit, men på det anden side er både min mand og jeg virkelig kede af, at han skal gå gik af sin 3 fødtes fødsel

Det fordi mine forældre er ude og rejse og min mands forældre er ALT for gamle til at passe småbørn og vi har ingen andre (DP mor har ferie)

Hejsa,

Jeg tvivler på de vil rykke det af den årsag du nævner. 

Men synes helt sikkert du skal ringe og spørge dem. 

Nu har jeg ikke forstand på det med dagpleje.. men hvis DP-mor er på ferie, er der så ikke en pasningsordning med en anden DP? Kan de ikke komme i gæstedagpleje eller hvad det nu hedder?

Håber i finder en løsning.. 

D.

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg tvivler på de vil rykke det af den årsag du nævner. 

Men synes helt sikkert du skal ringe og spørge dem. 

Nu har jeg ikke forstand på det med dagpleje.. men hvis DP-mor er på ferie, er der så ikke en pasningsordning med en anden DP? Kan de ikke komme i gæstedagpleje eller hvad det nu hedder?

Håber i finder en løsning.. 

D.

Det kun den ene der går i dp, den anden går i bh, og kender ikke dp'erne

Men nej, der er lukket i ferien i dp, bh tilbyder pasning i en helt anden bh

Anmeld

24. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville ringe og snakke med dem - det kan der i hvert fald ikke ske noget ved

Har du ikke en veninde eller lignende som kan passe de to store? Om ikke andet, så bare indtil den nye baby er født, og du er så meget på toppen at du kan være selv på sygehuset.
Så må farmand køre hjem til de to store
Håber det løser sig for jer

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg ville ringe og snakke med dem - det kan der i hvert fald ikke ske noget ved

Har du ikke en veninde eller lignende som kan passe de to store? Om ikke andet, så bare indtil den nye baby er født, og du er så meget på toppen at du kan være selv på sygehuset.
Så må farmand køre hjem til de to store
Håber det løser sig for jer

Nu har vi aldrig været dem der har fået vores børn passet, så de 2 gange det er sket, har det været min forældre, den store er så meget tryghedsafhængig at det skal skal skal være nogle h*n kender ekstrem godt og de hænger ikke li på træerne

Men ja, må nok ringe ind og høre ad, ellers må farmand bare blive hjemme,

Anmeld

24. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Nu har vi aldrig været dem der har fået vores børn passet, så de 2 gange det er sket, har det været min forældre, den store er så meget tryghedsafhængig at det skal skal skal være nogle h*n kender ekstrem godt og de hænger ikke li på træerne

Men ja, må nok ringe ind og høre ad, ellers må farmand bare blive hjemme,

Det forstår jeg godt - sådan er det også hjemme hos os.

Men jeg tror nu alligevel at jeg ville forsøge at få dem passet hvis ikke tiden kunne rykkes. Evt kunne det være i jeres eget hjem?
Og jeg tænker også at der er lidt tid endnu - så børnene kunne måske godt vænne sig til at være sammen med vedkommende inden ferien?

Hvordan har du det med evt selv at skulle afsted?

Anmeld

24. august 2013

Anonym

Jeg har en bekendt, som fik flyttet sit pks pga hun skulle til fødselsdag

Så mon ikke du også kan få flyttet dit. Synes, din undskyldning er lidt mere valid end det.

Held og lykke

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har en bekendt, som fik flyttet sit pks pga hun skulle til fødselsdag

Så mon ikke du også kan få flyttet dit. Synes, din undskyldning er lidt mere valid end det.

Held og lykke

Virkelig?

Jeg vil bare gerne have min mand med, mine forældre rejser d. 13, så håber de evt kan finde tiden enten d. 10 eller d. 11

Men må væbne mig med tålmodighed indtil mandag, hvor jeg kan ringe derind.....

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Det forstår jeg godt - sådan er det også hjemme hos os.

Men jeg tror nu alligevel at jeg ville forsøge at få dem passet hvis ikke tiden kunne rykkes. Evt kunne det være i jeres eget hjem?
Og jeg tænker også at der er lidt tid endnu - så børnene kunne måske godt vænne sig til at være sammen med vedkommende inden ferien?

Hvordan har du det med evt selv at skulle afsted?

De skal ikke passes af nogle de knap kender

Så må jeg selv tage derind og få lavet pks uden manden, jeg kommer hjem dagen efter, så må jeg li klare mig selv i det døgn selvom et ks ikke er bare li...

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

du vil formegentlig godt kunen få det datoen flyttet da de helst ikke ser du kommer alene.... hvilket du jo vil gøre...

din man vil jo formegentlig være kontakt person hvis noget skulle gå galt, ikke at jeg tror der vil, men in case of, og hvis i ikke kan få passet børnene kan han jo heller ikke komme slæbende med 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.