aaaargh nogen mennesker burde skydes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka låne. Vores den grønne hvis det er!! X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ej hvor er du sød Stine

Anmeld

24. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Ej hvor er du sød Stine

Kender hender fra thea's børnehave. Og har et luksus problem, med at ha 3 biler for tiden, da vi ska ha solgt den grønne, og den har ik godt af bare at stå stille. X

Anmeld

24. august 2013

bobbles

Maja88 skriver:

Ja undskyld men her kommer lidt brok, fra en ked gravid kvinde..Dagen i dag skulle have stået på en lille togtur for datteren, ind for at hente far på arbejdet som har bilen.  Derefter skulle vi så være kørt ned til svigerne,hvor jeg skulle hve det sidste babytøj hjem og vi skulle have set niecen spille fodbold stævne i morgen.. men nej...

Nogen idioter har åbenbart synes det var sjovt at rende rundt og smadre ruder på bilen.. så vores bagrude er smadret... heldigvis har de ingenting nakket...bilen var pakket med vores ting vi skulle bruge..

Men hvem fanden gør sådan noget.. store klamme fede stoddere..   vi snakker om en bil med hello kitty solskærme og autostol i.. en lille cykel liggende.hvor er jeg bare ked af det

Det er bare rigtig øv prøv så lige at se et billede af vores bil som jeg fandt den i går morges så om nogen ved jeg hvordan du har det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2013

Maja88

bobbles skriver:

Det er bare rigtig øv prøv så lige at se et billede af vores bil som jeg fandt den i går morges så om nogen ved jeg hvordan du har det

Hvor er folk bare belastende altså..

Men hele min dag er bare ødelagt.. hvis det så bare var en normal situation.. men jeg er gået ind i de sidste 4 uger af min graviditet og går jo bare og venter på en fødsel

Anmeld

24. august 2013

Maja88

StineW79 skriver:

Tak Stine.. hvor er du sød...

Men troe nok Martin har arrangeret noget.. men vil da have det i tankerne

Anmeld

24. august 2013

Maja88

bobbles skriver:

Og selvf. Er bilen forsikret osv.. men blir bare så ked alligevel...

Hvorfor lige vores altså..

Anmeld

24. august 2013

bobbles

Maja88 skriver:

Hvor er folk bare belastende altså..

Men hele min dag er bare ødelagt.. hvis det så bare var en normal situation.. men jeg er gået ind i de sidste 4 uger af min graviditet og går jo bare og venter på en fødsel

Uanset hvor man er henne i livet er det ikke rart Vi fik stjålet vores radio to punge uden indhold dog med forskellige kort dog ikke kredit kort vores gps og vores pas som lå i bilen da vi var i Tyskland sidste måned

Anmeld

24. august 2013

Maja88

bobbles skriver:

Uanset hvor man er henne i livet er det ikke rart Vi fik stjålet vores radio to punge uden indhold dog med forskellige kort dog ikke kredit kort vores gps og vores pas som lå i bilen da vi var i Tyskland sidste måned

Ej hvor surt...

Heldigvis fik vi ingenting stjålet

Anmeld

24. august 2013

sulo

Maja88 skriver:

Og selvf. Er bilen forsikret osv.. men blir bare så ked alligevel...

Hvorfor lige vores altså..

Kender det desværre godt, har prøvet det....  2 gange

Ang forsikring, kender desværre ingen forsikrings selskaber der dækker hærværk, med mindre man har en skadevolder, nogle gange undre man sig også over hvad vi betaler så høje forsikringspremier for når de alligevel ikke dækker når uheldet er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.