aaaargh nogen mennesker burde skydes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
20 svar
9 synes godt om
24. august 2013

Maja88

Ja undskyld men her kommer lidt brok, fra en ked gravid kvinde..Dagen i dag skulle have stået på en lille togtur for datteren, ind for at hente far på arbejdet som har bilen.  Derefter skulle vi så være kørt ned til svigerne,hvor jeg skulle hve det sidste babytøj hjem og vi skulle have set niecen spille fodbold stævne i morgen.. men nej...

Nogen idioter har åbenbart synes det var sjovt at rende rundt og smadre ruder på bilen.. så vores bagrude er smadret... heldigvis har de ingenting nakket...bilen var pakket med vores ting vi skulle bruge..

Men hvem fanden gør sådan noget.. store klamme fede stoddere..   vi snakker om en bil med hello kitty solskærme og autostol i.. en lille cykel liggende.hvor er jeg bare ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Ja undskyld men her kommer lidt brok, fra en ked gravid kvinde..Dagen i dag skulle have stået på en lille togtur for datteren, ind for at hente far på arbejdet som har bilen.  Derefter skulle vi så være kørt ned til svigerne,hvor jeg skulle hve det sidste babytøj hjem og vi skulle have set niecen spille fodbold stævne i morgen.. men nej...

Nogen idioter har åbenbart synes det var sjovt at rende rundt og smadre ruder på bilen.. så vores bagrude er smadret... heldigvis har de ingenting nakket...bilen var pakket med vores ting vi skulle bruge..

Men hvem fanden gør sådan noget.. store klamme fede stoddere..   vi snakker om en bil med hello kitty solskærme og autostol i.. en lille cykel liggende.hvor er jeg bare ked af det

Anmeld

24. august 2013

Louise H.

øv, hvor er det træls Nogle folk burde bare få sig et liv, istedet for at gøre det surt for andre

Anmeld

24. august 2013

Maja88

Louise <3 Isabella skriver:

øv, hvor er det træls Nogle folk burde bare få sig et liv, istedet for at gøre det surt for andre

Ja de havde smadret 4 biler

Anmeld

24. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Dumme røvhuller! Må deres røv klø for evigt, og deres arme være for korte til at nå!

Anmeld

24. august 2013

Maja88

ES90 skriver:

Dumme røvhuller! Må deres røv klø for evigt, og deres arme være for korte til at nå!

Ja og selvf  er der ingen som udskifter ruder i weekenden.. så typisk

Anmeld

24. august 2013

Carina:-)

Øv altså.

Anmeld

24. august 2013

o1Mutte

Maja88 skriver:

Ja undskyld men her kommer lidt brok, fra en ked gravid kvinde.agen i dag skulle have stået på en lille togtur for datteren, ind for at hente far på arbejdet som har bilen. &nbsperefter skulle vi så være kørt ned til svigerne,hvor jeg skulle hve det sidste babytøj hjem og vi skulle have set niecen spille fodbold stævne i morgen.. men nej...

Nogen folk har bare ingen hjerne

Anmeld

24. august 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Er så åbenbart ikke kun ruden de har smadret... men ridset hele bagpartiet og sparket buler

Anmeld

24. august 2013

Frk.S

Maja88 skriver:

Er så åbenbart ikke kun ruden de har smadret... men ridset hele bagpartiet og sparket buler

Shit, nogle snothoveder. 

Det er virkelig utroligt at man ikke kan have sine ting i fred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.