Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvis der er en lille hudflap kan det godt være en såkaldt skintag. Helt ufarlig og gør ikke ondt at få fjernet. Har selv haft et par stk som jeg bare har nevet af ( det gør så lidt ondt, men gad ikke strippe for lægen for den smule, haha)

Det ligner en knop/bums men det er ligesom et ex stykke hud altså en flap a en art :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det ligner en knop/bums men det er ligesom et ex stykke hud altså en flap a en art :/

Prøv at Google skintag og billeder og se om du finder noget der ligner... Ellers, hvis du er bekymret, så må du et smut til læge . Forøvrigt har man jo også talgknopper ml kønslæberne - de kan vokse og kan udvikle sig til bumser ( eller i de rigtig nederen tilfælde til bylder). Men så slemt lyder det jo ikke til det er

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Prøv at Google skintag og billeder og se om du finder noget der ligner... Ellers, hvis du er bekymret, så må du et smut til læge . Forøvrigt har man jo også talgknopper ml kønslæberne - de kan vokse og kan udvikle sig til bumser ( eller i de rigtig nederen tilfælde til bylder). Men så slemt lyder det jo ikke til det er

Den minder meget om nogen a dem

Anmeld

24. august 2013

Dafnies

Kan kun anbefale at du kontakter læge på mandag. Det kunne godt lyde som kønsvorter, desværre. Min veninde fik det også, da hun var gravid. Det er jo en virus, der kan ligge 'gemt' i kroppen i årevis, hvis man har den, men hun fik at vide, at hormoner under graviditeten, kan få sygdommen til at gå i udbrud.. Så det er altså ikke unormalt Dog vigtigt at få det undersøgt. Min veninde nåede at smitte sin kæreste med dem, og de måtte begge gennem et længere behandlingsforløb + et godt stykke tid uden sex - det er da for kedeligt  

Men det kan jo også være, at det er en helt uskyldig lille bums 

Held og lykke her fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.