Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Anonym trådstarter

AnneMaria skriver:

for at det ikke er kønsvorter...

Håber jeg godt nok heller ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

AnneMaria

Anonym skriver:

Håber jeg godt nok heller ikk

har selv haft... lad os høre en update på mandag

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

AnneMaria skriver:

har selv haft... lad os høre en update på mandag

Hva gjorde de så ? Skal nok lige skrive

Anmeld

23. august 2013

AnneMaria

Anonym skriver:

Hva gjorde de så ? Skal nok lige skrive

altså nu bor jeg i udlandet, så det kan være det foregår anderledes derhjemme. Men det kommer an på om de er indvendig eller udenvendig de er.

Mine var udenvendig, og jeg fik en cream jeg skulle smøre på hver 3. dag, og hvis de ikke gik væk, skulle de fryses væk. Det er farligt at bare lade dem værre. Hvis noget med at man kan få celleforandring og muligvis livmoderkræft, hvis det går helt galt.

Så blev jeg gravid, og måtte ikke få den cream, da den kunne skade forstret. Så jeg fik dem frosset, lige efter jeg havde født. (havde regnet med at jeg måtte få cream efter fødsel, men man må hellere ikke smørre den på når man ammer)

Ja det var min historie.....

Men vent nu til mandag, kan være det slet ikke er noget!

Anmeld

23. august 2013

AnneMaria

AnneMaria skriver:

altså nu bor jeg i udlandet, så det kan være det foregår anderledes derhjemme. Men det kommer an på om de er indvendig eller udenvendig de er.

Mine var udenvendig, og jeg fik en cream jeg skulle smøre på hver 3. dag, og hvis de ikke gik væk, skulle de fryses væk. Det er farligt at bare lade dem værre. Hvis noget med at man kan få celleforandring og muligvis livmoderkræft, hvis det går helt galt.

Så blev jeg gravid, og måtte ikke få den cream, da den kunne skade forstret. Så jeg fik dem frosset, lige efter jeg havde født. (havde regnet med at jeg måtte få cream efter fødsel, men man må hellere ikke smørre den på når man ammer)

hov glemte det sidste. Jeg fik dem frosset. Men det er aldrig 100 % at de bliver væk. De kan pludselig komme tilbage. Og ja, de kom tilbage til mig.. ARRGH!!

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

AnneMaria skriver:

Jeg ser hva lægen siger jeg er også gravid nu

Anmeld

24. august 2013

Dididid

Jeg har opdaget en knop nede ved skridtet nu kan jeg jo først kontakte lægen mandag men kunne være nogen kunne genkende det . Det minder lidt om en bums men alligevel ikk det er ligesom om den knop er ex hud der sidder sådan en lille flap den sidder ved skamlæben bare lidt længere oppe

lyder til at du har fået kønsvorter.

Anmeld

24. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jamen det er lidt ligesom en lille flap :/

Har du det andre steder på kroppen efter jeg har været gravid har jeg fået sådan nogle små der nok godt kunne beskrives som flapper, det er ikke vorter men ganske ufarligt, små knopper af hud, havde fået nogle på halsen som lægen fjernede

Anmeld

24. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jamen det er lidt ligesom en lille flap :/

Hvis der er en lille hudflap kan det godt være en såkaldt skintag. Helt ufarlig og gør ikke ondt at få fjernet. Har selv haft et par stk som jeg bare har nevet af ( det gør så lidt ondt, men gad ikke strippe for lægen for den smule, haha)

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har du det andre steder på kroppen efter jeg har været gravid har jeg fået sådan nogle små der nok godt kunne beskrives som flapper, det er ikke vorter men ganske ufarligt, små knopper af hud, havde fået nogle på halsen som lægen fjernede

Har kun den ene jeg har opdaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.