Hjælp ang. sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Mom2

Yessir skriver:

Har kigget på nogle sengerande og kan se at der er forskel på tykkelsen. Nogle er 4 cm og andre 1,5 cm tyk..
Hvad har i og har nogle erfaring med den på 1,5 cm tyk, da jeg har fundet en i den tykkelse som jeg har forelsket mig i

Vi har en fra Vanilla der er 1,5 cm tyk og den står helt fint 
Jeg købte med vilje ikke en som var tykkere, da jeg hørte om mange, hvor ungerne brugte den tykke sengerand til at træde op på og så drattede de ud af sengen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Hjaltesmor

Vi brugte en hjemmesyet meget tyk (8-10 cm) sengerand, da han lige kom fra vuggen. Det gjorde vi for at skabe den tranghed, som minder om den trygge livmoder.

Da han voksede fra det tryghedsbehov og fik mere brug for bevægelsesfrihed om natten, fik vi syet en helt tynd sengerand på 1 cm, som kun have til formål at skærme for indtryk gennem tremmerne og at undgå vildfarende arme og ben ud af tremmerne.

Anmeld

23. august 2013

MikeyMike & Mor

Uanset hvad du vælger, er det et perfekt valg.

Tynde sengerande kan snoes rundt om trammerne, og så kan barnet hverken få en hånd eller en fod i klemme.

Tykke sengerande giver barnet ekstra tryghed og kan stå selv, hvilket er dejligt for så kan de ikke røre trammerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.