Hjælp ang. sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
12 svar
3 synes godt om
23. august 2013

Dididid

Har kigget på nogle sengerande og kan se at der er forskel på tykkelsen. Nogle er 4 cm og andre 1,5 cm tyk..
Hvad har i og har nogle erfaring med den på 1,5 cm tyk, da jeg har fundet en i den tykkelse som jeg har forelsket mig i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

B&J

vi havde en på 6,5 tror jeg den var utroligt bred og daniel var en lille dreng og den kom til at betyde han sov godt og trykt ikke før men det er jo så forskelligt fra børn til børn

Anmeld

23. august 2013

lycly

Min datter havde den tynde sengerand og det får Markus også. Synes slet ikke der er plads og luft nok til dem med en tyk

Anmeld

23. august 2013

Holbæktrunten

Yessir skriver:

Har kigget på nogle sengerande og kan se at der er forskel på tykkelsen. Nogle er 4 cm og andre 1,5 cm tyk..
Hvad har i og har nogle erfaring med den på 1,5 cm tyk, da jeg har fundet en i den tykkelse som jeg har forelsket mig i

Vil til hver en tid vælge 4 cm - 1,5 tror jeg ikke kan stå selv, og det er altså GULD at den kan det. Tror Noah var 8 mdr før jeg fik investeret i en tyk en, og gav mig selv Big time dummeflad over ikke at have gjort det fra start...

Anmeld

23. august 2013

Janni.

Vi havde en der var 4 cm tyk, den var guld værd.

Anmeld

23. august 2013

Troldemommi

Jeg har lige købt en dejlig tyk sengerand, den er meget bedre end den tynde vi brugte før  

Monica 

Anmeld

23. august 2013

LinLin

Har haft de tynde, der bindes fast, til begge drenge - den er helt fin

Anmeld

23. august 2013

Dididid

LinLin skriver:

Har haft de tynde, der bindes fast, til begge drenge - den er helt fin

Kanon, tror også at jeg køber sådan en, da 1,5 cm er tykt efter min smag

Anmeld

23. august 2013

Dididid

Tak piger

Anmeld

23. august 2013

FruK

Jeg har en helt tynd, ensfarvet hvid fra Ikea - det havde jeg også til den store for ti år siden - og den fungerer fint. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.