Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi havde en på 6,5 tror jeg den var utroligt bred og daniel var en lille dreng og den kom til at betyde han sov godt og trykt ikke før men det er jo så forskelligt fra børn til børn
Yessir skriver: Har kigget på nogle sengerande og kan se at der er forskel på tykkelsen. Nogle er 4 cm og andre 1,5 cm tyk..Hvad har i og har nogle erfaring med den på 1,5 cm tyk, da jeg har fundet en i den tykkelse som jeg har forelsket mig i
Har kigget på nogle sengerande og kan se at der er forskel på tykkelsen. Nogle er 4 cm og andre 1,5 cm tyk..Hvad har i og har nogle erfaring med den på 1,5 cm tyk, da jeg har fundet en i den tykkelse som jeg har forelsket mig i
Jeg har lige købt en dejlig tyk sengerand, den er meget bedre end den tynde vi brugte før
Monica
LinLin skriver: Har haft de tynde, der bindes fast, til begge drenge - den er helt fin
Har haft de tynde, der bindes fast, til begge drenge - den er helt fin
Jeg har en helt tynd, ensfarvet hvid fra Ikea - det havde jeg også til den store for ti år siden - og den fungerer fint.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128