Tror lidt det er børnehaven :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

1990h

Anonym skriver:

Hej baby (: 

Jeg blev alene med min søn i starten af året fordi faren og jeg ikke kunne sammen, men så gik der lidt over 1 månede fra vi valgte at flytte fra hinanden til at vi blev enig om at prøve og være kærester igen da vi savnede hinanden rigtig meget, så fik jeg af vide på kommunen at jeg måtte have mande besøg hver weekend hvis det var det vi havde lyst til, han har ikke vært der hver weekend, men nogen weekender, så får jeg et brev for et stykke tid siden om at der er tvivl om hvor vidt jeg bor alene med min søn, hmm tænker jeg jeg har da ikke gjort noget jeg ikke må..

Da jeg havde vært til det møde, tager jeg op efter min søn og der siger lederen i hans børnehave, nå hvordan gik mødet så, kigger på hende og siger hvilket møde, ja det møde på kommunen siger hun så, kigger på hende og siger det gik godt, så er svaret ja sådan er det jo når man ikke overholder reglerne, kigger på hende, de regler jeg fik af vide har jeg overholdt, kig derfra og tænkte, er det mon hende?

Jeg havde ikke snakket om det møde overfor nogen i børnehaven overhovedet og det er først i dag hun er begyndt og sige hej til mig igen og vi har set hinanden mange gange siden jo :/ 

Har bare en mærkelig mavefornemmelse..

jeg tænker godt at det kan være børnehaven

men tænker også hvorfra sku børnehaven vide hvornår mødet ligger?..tænker at kommunen da ikke ringer og fortæller dem hvornår der møde?

kan dit barn ha nævnt noget eller er dette uvidende?

men det godt nok træls alligevel at blive konfronteret på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

VIPpigen

Fru Hansen skriver:

Jeg tror nok at kommunen godt må ringe til børnehaven og bede om oplysninger. Jeg har bare ikke tid til at finde en kilde på det nu, for jeg har kun lige givet mig selv 3 minutters pause fra lektierne

Ja, de må bede om oplysninger. Men de må ikke oplyse omkring evt samtale, eller hvad det handler om. 

Anmeld

23. august 2013

Monski

Anonym skriver:

Hej baby (: 

Jeg blev alene med min søn i starten af året fordi faren og jeg ikke kunne sammen, men så gik der lidt over 1 månede fra vi valgte at flytte fra hinanden til at vi blev enig om at prøve og være kærester igen da vi savnede hinanden rigtig meget, så fik jeg af vide på kommunen at jeg måtte have mande besøg hver weekend hvis det var det vi havde lyst til, han har ikke vært der hver weekend, men nogen weekender, så får jeg et brev for et stykke tid siden om at der er tvivl om hvor vidt jeg bor alene med min søn, hmm tænker jeg jeg har da ikke gjort noget jeg ikke må..

Da jeg havde vært til det møde, tager jeg op efter min søn og der siger lederen i hans børnehave, nå hvordan gik mødet så, kigger på hende og siger hvilket møde, ja det møde på kommunen siger hun så, kigger på hende og siger det gik godt, så er svaret ja sådan er det jo når man ikke overholder reglerne, kigger på hende, de regler jeg fik af vide har jeg overholdt, kig derfra og tænkte, er det mon hende?

Jeg havde ikke snakket om det møde overfor nogen i børnehaven overhovedet og det er først i dag hun er begyndt og sige hej til mig igen og vi har set hinanden mange gange siden jo :/ 

Har bare en mærkelig mavefornemmelse..

Hun lyder godt nok forudindtaget! Lidt som om at ligemeget hvad du siger så har hun en meget fast mening om at du snyder.
Det er da mega ærgerligt og så synes jeg det er en møg uproffesionel måde hun snakker til dig på

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

jeg tænker godt at det kan være børnehaven

men tænker også hvorfra sku børnehaven vide hvornår mødet ligger?..tænker at kommunen da ikke ringer og fortæller dem hvornår der møde?

kan dit barn ha nævnt noget eller er dette uvidende?

men det godt nok træls alligevel at blive konfronteret på den måde

Vi har slet ikke snakket højt om det overfor vores søn da han nemlig hører alt pt og han er i den alder hvor alt bliver sagt, så nej han ved det ikke..

Jamen ved det ikke, det kan jo være børnehaven og så kan det være ham fra kommunen har sagt, jeg sender hende et brev og tilkalder til et møde sidst på ugen, ved det virkelig ikke..

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Ja, de må bede om oplysninger. Men de må ikke oplyse omkring evt samtale, eller hvad det handler om. 

Mente jeg nemlig heller ikke at de må (: 

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Hun lyder godt nok forudindtaget! Lidt som om at ligemeget hvad du siger så har hun en meget fast mening om at du snyder.
Det er da mega ærgerligt og så synes jeg det er en møg uproffesionel måde hun snakker til dig på

Hun er virkelig osse en mærkelig fisk hende lederen :/ 

Jeg overvejer også at få ham i en anden børnehave, men han er bare så glad for at være der, så synes bare ikke det burde gå ud over ham når han er glad for at være der (: 

Anmeld

23. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Mente jeg nemlig heller ikke at de må (: 

Jeg ville være fræk og spørge hende hvor hun har de informationer fra, da du ikke har fortalt noget.

Enten er det dem der har meldt dig, ellers er det kommunen som har åbnet munden for meget.

Jeg er sikker på de må diskutere din søn, men dine private forbehold må kommunen ikke fortælle børnehaven omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.