Hej baby (:
Jeg blev alene med min søn i starten af året fordi faren og jeg ikke kunne sammen, men så gik der lidt over 1 månede fra vi valgte at flytte fra hinanden til at vi blev enig om at prøve og være kærester igen da vi savnede hinanden rigtig meget, så fik jeg af vide på kommunen at jeg måtte have mande besøg hver weekend hvis det var det vi havde lyst til, han har ikke vært der hver weekend, men nogen weekender, så får jeg et brev for et stykke tid siden om at der er tvivl om hvor vidt jeg bor alene med min søn, hmm tænker jeg jeg har da ikke gjort noget jeg ikke må..
Da jeg havde vært til det møde, tager jeg op efter min søn og der siger lederen i hans børnehave, nå hvordan gik mødet så, kigger på hende og siger hvilket møde, ja det møde på kommunen siger hun så, kigger på hende og siger det gik godt, så er svaret ja sådan er det jo når man ikke overholder reglerne, kigger på hende, de regler jeg fik af vide har jeg overholdt, kig derfra og tænkte, er det mon hende?
Jeg havde ikke snakket om det møde overfor nogen i børnehaven overhovedet og det er først i dag hun er begyndt og sige hej til mig igen og vi har set hinanden mange gange siden jo :/
Har bare en mærkelig mavefornemmelse..
Anmeld