opstart grød eller mme? hvad ville i gøre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

En flaske du giver ham mens han sover. Så kan det være at han ikke opdager at det er en flaske. Og ellers så kan der sagtens lade sig føre både at amme og give flaske, det gør jeg

Kunne være jeg skulle prøve det inden vi roder os ud i grød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Ja snakkede godt med sp om dette men appetit spring varer ca 3 dage her og dette har stået på i 3uger

Det kan man altså ikke sige generelt. For nogen børn varer de længere. Og så ligger der også et udviklingsspring som gør de søger brystet mere. Hvor ofte spiser dit barn om dagen?

Anmeld

23. august 2013

Kløver

Hvis han er 4 mdr ville jeg starte med vælling og evt rolig opstart dvs smagsprøvers på grød/mos i lidt tyndere udgave gerne det som ikke smager af så meget da de lige skal tilvænnes feks risvælling/risgrød

Anmeld

23. august 2013

Mum33

Vi indførte en natflaske fra Ca3 mdr af. Det gik super fint og gav også lidt rytme i det hele. Kombinationen af det og egeværelse gjorde at vi gik fra konstant natamning til at spise en til to gange. Det gav noget mere overskud 

Håber I finder en løsning der passer til Jer 

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Det kan man altså ikke sige generelt. For nogen børn varer de længere. Og så ligger der også et udviklingsspring som gør de søger brystet mere. Hvor ofte spiser dit barn om dagen?

Det svinger fra 1-3 timer

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Vi indførte en natflaske fra Ca3 mdr af. Det gik super fint og gav også lidt rytme i det hele. Kombinationen af det og egeværelse gjorde at vi gik fra konstant natamning til at spise en til to gange. Det gav noget mere overskud 

Håber I finder en løsning der passer til Jer 

Jeg tror vi prøver med natflaske og ser om det har nogen virkning da jeg også helst ser han bliver ældre inden grød

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis han er 4 mdr ville jeg starte med vælling og evt rolig opstart dvs smagsprøvers på grød/mos i lidt tyndere udgave gerne det som ikke smager af så meget da de lige skal tilvænnes feks risvælling/risgrød

Ja jeg tror vi prøver med en nat flaske til at starte med også giver vi det en chance inden vi roder os ud i noget med grød da jeg helst ser han bliver ældre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.