Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sijac skriver: En flaske du giver ham mens han sover. Så kan det være at han ikke opdager at det er en flaske. Og ellers så kan der sagtens lade sig føre både at amme og give flaske, det gør jeg
En flaske du giver ham mens han sover. Så kan det være at han ikke opdager at det er en flaske. Og ellers så kan der sagtens lade sig føre både at amme og give flaske, det gør jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja snakkede godt med sp om dette men appetit spring varer ca 3 dage her og dette har stået på i 3uger
Ja snakkede godt med sp om dette men appetit spring varer ca 3 dage her og dette har stået på i 3uger
Vi indførte en natflaske fra Ca3 mdr af. Det gik super fint og gav også lidt rytme i det hele. Kombinationen af det og egeværelse gjorde at vi gik fra konstant natamning til at spise en til to gange. Det gav noget mere overskud
Håber I finder en løsning der passer til Jer
Janne T. skriver: Det kan man altså ikke sige generelt. For nogen børn varer de længere. Og så ligger der også et udviklingsspring som gør de søger brystet mere. Hvor ofte spiser dit barn om dagen?
Det kan man altså ikke sige generelt. For nogen børn varer de længere. Og så ligger der også et udviklingsspring som gør de søger brystet mere. Hvor ofte spiser dit barn om dagen?
l.b. skriver: Vi indførte en natflaske fra Ca3 mdr af. Det gik super fint og gav også lidt rytme i det hele. Kombinationen af det og egeværelse gjorde at vi gik fra konstant natamning til at spise en til to gange. Det gav noget mere overskud Håber I finder en løsning der passer til Jer
Maja84 skriver: Hvis han er 4 mdr ville jeg starte med vælling og evt rolig opstart dvs smagsprøvers på grød/mos i lidt tyndere udgave gerne det som ikke smager af så meget da de lige skal tilvænnes feks risvælling/risgrød
Hvis han er 4 mdr ville jeg starte med vælling og evt rolig opstart dvs smagsprøvers på grød/mos i lidt tyndere udgave gerne det som ikke smager af så meget da de lige skal tilvænnes feks risvælling/risgrød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128