Hvornår køber i flyverdraget, støvler m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

LinLin

Mangler kunstøvler til begge...

Købte det meste i januar/feb. Sidste flyverdragt i juli...

Støvler bliver når skoringen har det der 3 for 2 skos pris, to for en eller hvad det nu er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Mother-love

Jeg købte flyverdragt sidste år som så viste sig at være alt for stor. Jegkøbte vinterstøvler i tirsdags

Anmeld

22. august 2013

Mamalou

Jeg købte jakke og flyverdragt under januarudsalget, hvilket selvfølgelig er et sats. Huen kan han passe fra sidste år, men har købt en i samme mærke i en størrelse større, også på bud.

Så jeg mangler handsker og støvler, men det har jeg ikke så travlt med. Støvlerne bliver først når der er behov for det, så han ikke vokser ud af dem for tidligt

Vh. Louise

Anmeld

22. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Er i fuld gang med jagten...

Mathias mangler kun vinterstøvler.. Og måske ekstra flyverdragt... 

Victor skibukser og vanter..

Matilde det hele, da hun er pisse besværlig... Blir 14 om lidt og ændre hele smag pt....

Anmeld

23. august 2013

dpb

Anonym skriver:

Til vinteren, altså vinterstøvler med for, flyverdragter, vanter osv.

STEM

Har stemt september, da det er der jeg plejer at have styr på de store ting som flyverdragter og støvler  I år er flyverdragterne dog lige landet herhjemme for et par dage siden, og regner med at købe støvler når skoringen har børnenes dag = 2 for 1 tilbud igen huer og vanter har vi fra tidligere år... men oftest er det nødvendigt at suplere i løbet at vinteren fordi drengene smider det væk for et godt ord

Qnuz

Anmeld

23. august 2013

Morgensol

Har intet købt endnu og har ik planer om at gøre det foreløbigt. Jeg ka virkelig ik se nogen grund til at købe flyverfragt om sommeren! Jeg sys det er tåbeligt, come on, sommerferien er knap overstået!

Anmeld

23. august 2013

AnnaK89

Jeg har indtil videre kun fået fat i carolinas vinterjakke, tror jeg venter med resten til september/oktober, afhængig af vejret selvfølgelig.

Anmeld

23. august 2013

ESV

Morgensol skriver:

Har intet købt endnu og har ik planer om at gøre det foreløbigt. Jeg ka virkelig ik se nogen grund til at købe flyverfragt om sommeren! Jeg sys det er tåbeligt, come on, sommerferien er knap overstået!

Jamen det er jo et spørgsmål om økonomi. Hvorfor give 1000-1500 for noget dr kan skaffes for 400-700 på udsalg?

Og sikke da en tone!

Anmeld

23. august 2013

ESV

Vi har købt flyverdragterne resten kommer når jeg finder det rigtige.

Anmeld

23. august 2013

PernilleogLouis

Har købt to flyverdragter, to par vinterstøvler, hue, vanter, en jakke, et par overtrækkere så vi er klar - køber måske en ekstra jakke hvis jeg falder over en lækker en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.