Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Til vinteren, altså vinterstøvler med for, flyverdragter, vanter osv.
STEM
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi faldt lige over det
så det er købt
Jeg har lige købt til alberte. Har købt en resave dragt til thea, fordi den var billig. Vh stine
Anonym skriver: Til vinteren, altså vinterstøvler med for, flyverdragter, vanter osv. STEM
Vi har endnu ikke købt noget Vejret er dejligt stadigvæk, og min datter har rigeligt i en lille trøje ud over hendes tøj... Men i sept. eller okt. når vejret bliver dårlige, vil vi købe en flyverdragt til hende, samt støvler, handsker, hue osv. Men vi har ikke gjort det endnu... No rush...
Anton kan passe flyverdragten fra sidste år, fordi Johan har smidt bleen
Jeg har så købt termotøj, elefanthue i uld/bomuld og en vinterjakke
Har stemt september, for der får vi vores Vi har bestilt den nye i Hummelkollektionen. Gjorde vi allerede i foråret, og får den så snart ( Med 50% rabat )
Men Lukas kan nok godt passe den fra sidste år i starten af vinteren, så den nye bliver nok først taget i brug i januar.
Støvler kigger vi på i slut september eller oktober. Hans fødder vokser som ukrudt, så det skal helst være sidste øjeblik (Vi har invisteret i 2 par sandaler, 2 par kondisko og 2 par gummistøvler på 3 måneder!!, så håber vi kan nøjet med ét par vinterstøvler )
Jakke- tjek
Flyverdragt- tjek
Vanter- Bruger dem fra sidste år- tjek
Nye huer - tjek
Støvler - et par tjek, mangler et par mere..
Termo og regntøj passes stadig fra foråret- tjek. (husk at købe nyt til foråret på udsalg- tjek)
Nye Gummistøvler- tjek..
Mon jeg har glemt noget?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128