MariaE skriver:
Kunne i evt svare på lidt spørgsmål...det i ved og det i lige kan huske
Skal nemlig først til Info møde ca 14 dage før studiestart, dvs engang i januar og vil egentligt gerne vide mere nu.
Kan i huske jeres skema fra modul 1 hvad man ca har af timer? Ferie osv under modul 1?
Og hvad med bøger, hvad brugte i på bøger ved studiestart og hvor køber man dem?. Vd jeg nok skal få en liste engang osv, men er nysgerrig.
Når i er under praktik og har klinisk undervisning, har i så tøjet og de rigtige sko på?. Er det udleveret eller get man selv køber. Og ja, sko, skal man have nogle særlige? Kan se div sider sælgér sko/træsko til sygeplejerske, men aner ikke om det er dem folk bruger eller noget helt andet.
Hvad vil i skyde på i brugte dagligt på lektier og oplæsning?
Modul 1 varer 10 uger. Ingen ferie under modulet men en uge mellem modul 1 og 2. Der er 1 uges klinisk undervisning sådan for lige at komme ud og selvhad der foregår. Du får udleveret uniform men sko skal du selv sørge for. Jeg har købt kondisko jeg bruger hver gang jeg er i klinik. Det er vigtig de er skridsikre og kan vaskes evt vaskes af hvis du vælger træsko
Jeg var og er til dels stadig MEGET grundig med lektier så jeg brugte vel et par timer eller 3 i hvertfald dagligt. Ang time antallet er det meget forskellig fra skole til skole og jeg går i København. Vi har ikke ret mange timer men det kan se meget anderledes ud andre stedet.
Jeg vil anbefale at se efter bøger på den blå avis. Det er en penge sluger og det er rigtig mange bøger der skal bruges på 3 1/2 år. Jeg har ikke overblik over hvor mange penge jeg har brugt på bøger men 10000 er ikke skudt ved siden af tror jeg. Og det kan sagtens være mere og jeg har et år endnu.
Vil du vide mere må d endelig bare spørge løs!
Anmeld