aghhhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

skatja

politiet kan da få oplyst tidspunktet hvornår pengene er hævet og så se overvågningen fra banken.. det skal de nok finde ud af. 

du må bare holde fast i at det ikke er dig der har hævet dem.. i øvrigt, hvem kender din kode?? og har tilgang til dit kort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

skatja

jeg mener det er tryg der har en forsikring der skulle dække det

Anmeld

23. august 2013

Sander&Vitus-Mor

skatja skriver:

politiet kan da få oplyst tidspunktet hvornår pengene er hævet og så se overvågningen fra banken.. det skal de nok finde ud af. 

du må bare holde fast i at det ikke er dig der har hævet dem.. i øvrigt, hvem kender din kode?? og har tilgang til dit kort?

de behøver slet ikke have kortet.. Der er flere der er blevet snydt, hvor deres kort ligger fint i deres egen pung. Så det behøver ikke være fordi kortet har været i brug, eller de kender koden.. 

Anmeld

23. august 2013

Kløver

jydeinden skriver:

mega, men nu har jeg da givet det et forsøg, og så er det op til dem om de tror mig.. og gør de ikke jamen så er 1200 ud af vinduet

Har selv oplevet at miste penge pga min telefon var hacket og hjalp at skifte koden men pengene er tabt. Tror det var mellem 2500-3300 kr vi mistede over ca 3 mdr

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

Maja84 skriver:

Har selv oplevet at miste penge pga min telefon var hacket og hjalp at skifte koden men pengene er tabt. Tror det var mellem 2500-3300 kr vi mistede over ca 3 mdr

hvor er det altså bare surt jeg er da glad for at jeg opdagede det da jeg gjorde, for 1200 kan jeg da leve med, men tanken om at det kan ske igen og at det måske er rimeligt simpelt at hugge fra andre, puha.. men er det længe siden at det skete for dig?

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

skatja skriver:

den eneste der kender min kode og har tilgang til mit kort er min partner jeg bor sammen med, og ham har jeg også spurgt om han skulle have hævet, men tidspunktet hvor et af beløberne skulle være hævet der sad vi sammen i en bus på vej ind i byen.. og var altså næsten 4 km væk fra den pågældende automat. Jeg agter at fastholde at det ikke var mig, for det ved jeg det ikke var, især fordi vi har en aftale med min bank som jeg agtede at overholde, og derfor overhovedet ikke benyttede mit kort. Men kortet (som er spærret) ligger på mit skrivebord.

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

skatja skriver:

jeg mener det er tryg der har en forsikring der skulle dække det

jamen det må jeg da lige snakke med min partner om så.. for om ikke andet vil det måske give mig lidt tryghed, men kommer jo også an på hvad de kræver af beviser for at det ikke er en selv

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

MortilElias2010 skriver:

Ja det er fandme frækt! 

ja jeg brød grædende sammen da jeg opdagede det, og var så rasende samtidigt, for det er ikke mine penge de har hævet, det er bankens, forstået som at jeg havde mulighed for overtræk, så nu skal jeg (måske) betale en forhøjet rente for at nogen har haft det festeligt med mine konto oplysninger .. håber dælme ikke det sker for andre.

Anmeld

23. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min far prøvede for et års tid siden, at nogen havde hævet penge fra hans kort i en automat i New York. Han kontaktede naturligvis banken og fortalte, at det ikke var ham, og da han kunne bevise, han ikke havde været i New York på daværende tidspunkt, dækkede bankens hans tab efter, han underskrev en erklæring derom.
Så forhør dig i banken, om det ikke er muligt at få dækket dit tab. Jeg kan godt se, det er sværere at bevise, man ikke har været 5 km væk end at have været i et helt andet land, men jeg synes, du skal tale med dem.
Held og lykke

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

PT skriver:

Min far prøvede for et års tid siden, at nogen havde hævet penge fra hans kort i en automat i New York. Han kontaktede naturligvis banken og fortalte, at det ikke var ham, og da han kunne bevise, han ikke havde været i New York på daværende tidspunkt, dækkede bankens hans tab efter, han underskrev en erklæring derom.
Så forhør dig i banken, om det ikke er muligt at få dækket dit tab. Jeg kan godt se, det er sværere at bevise, man ikke har været 5 km væk end at have været i et helt andet land, men jeg synes, du skal tale med dem.
Held og lykke

de sagde det kørte helt automatisk hvis bare jeg meldte det til politiet så ville de tage kontakt til mig når de havde besluttet noget og til banken men ved ikke hvor lang tid det tager dem om en afgørelse

og ja "desværre" var det ikke længere væk, gid det var, men igen bor i en stor by = masser af automater, så hvorfor rejse længere væk når man ikke behøver det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.