aghhhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

jydeinden skriver:

de har nævnt det en gang i station 2 ved jeg i hvert fald, og derfor ved jeg desværre at mulighederne er rigeligt selv uden kortet.. men ja det er utroligt frækt og groft.

Og jamen det var et tilfælde at det "kun" blev 1200 de tog fra mig, jeg skulle ind og tjekke noget på min konto, og så så at der stod et væsenligt større overtræk end jeg kendte til, hvilket undrede mig.. fandt jo så desværre årsagen. Men nu er det da i det mindste ikke mig de stjæler fra, men håber da man en gang i fremtiden finder en måde at komme det til livs på.

og takker håber også at de tager det alvorligt

Har ikke set det i fjernsynet men der er en masse advarseler og oplevelser om det rundt omkring på facebook. Som folk deler hele tiden. Det vidst også gået ud over ulven Peter fra paradise der var det omkring 70-80 tusinde :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

jydeinden

VråJepsen skriver:

Har ikke set det i fjernsynet men der er en masse advarseler og oplevelser om det rundt omkring på facebook. Som folk deler hele tiden. Det vidst også gået ud over ulven Peter fra paradise der var det omkring 70-80 tusinde :-(

avs det var ikke så lidt.. manden er ikke min kop the, men derfor kan man jo godt synes det er synd/forrygt hvis det virkeligt er sandt

Anmeld

22. august 2013

Kløver

Øv hvor trels håber politiet kan finde ud af hvem der står bag og forsikringen kan dække tabet

Utroligt nogle synes det er ok at stjæle uanset om det er penge eller ting købt for ens hårdttjente penge

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

jydeinden skriver:

avs det var ikke så lidt.. manden er ikke min kop the, men derfor kan man jo godt synes det er synd/forrygt hvis det virkeligt er sandt

Heller ikke min. Men derfor det det stadig mange penge at miste.. 

- der er i hvertfald samtlige artikler om det :-)

Anmeld

22. august 2013

jydeinden

Maja84 skriver:

Øv hvor trels håber politiet kan finde ud af hvem der står bag og forsikringen kan dække tabet

Utroligt nogle synes det er ok at stjæle uanset om det er penge eller ting købt for ens hårdttjente penge

tror ikke forsikringen vil dække den slags, men vi fik besked på af banken om at melde det til politiet og så ville banken få besked af den vej. Så det har vi så gjort. Så må vi se hvor mange uger eller måneder det tager

Anmeld

22. august 2013

Kløver

jydeinden skriver:

tror ikke forsikringen vil dække den slags, men vi fik besked på af banken om at melde det til politiet og så ville banken få besked af den vej. Så det har vi så gjort. Så må vi se hvor mange uger eller måneder det tager

Øv hvor trels

Anmeld

22. august 2013

MortilElias2010

jydeinden skriver:

Jeg hørte en reklame i radioen igår der omhandlede at få en forsikring der også omfatter cyberkriminalitet såsom hacking idet banken ikke dækker den slags tab... pørv evt at Google på det, måske er det en god foranstaltninger når nu det er sket een gang.... 

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

MortilElias2010 skriver:

Jeg hørte en reklame i radioen igår der omhandlede at få en forsikring der også omfatter cyberkriminalitet såsom hacking idet banken ikke dækker den slags tab... pørv evt at Google på det, måske er det en god foranstaltninger når nu det er sket een gang.... 

det kan være man skulle undersøge det, men kommer nok også til at lide en anelse mere af paranoia fremover og mindst en gang om ugen tjekke min konto.. men sikke et hyr bare fordi nogen ikke kan holde nallerne for dem selv

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

Maja84 skriver:

Øv hvor trels

mega, men nu har jeg da givet det et forsøg, og så er det op til dem om de tror mig.. og gør de ikke jamen så er 1200 ud af vinduet

Anmeld

23. august 2013

MortilElias2010

jydeinden skriver:

det kan være man skulle undersøge det, men kommer nok også til at lide en anelse mere af paranoia fremover og mindst en gang om ugen tjekke min konto.. men sikke et hyr bare fordi nogen ikke kan holde nallerne for dem selv

Ja det er fandme frækt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.