Brio isofix ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

AnonymMor

Barnepigen skriver:

Her kan du køve basen til Primo.

http://www.ellos.dk/brio/brio-primo-base/404102

tak for hjælpen fandt den godt her i formiddags inde på ellos og har bestilt den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

MIWULA

Rinepigen skriver:

tak for svaret jamen jeg synes bare den er sådan lidt vakkelvogns agtig når vi spænder den fast med selen + vores bagsæder hælder lidt nedad så autostolen kan ikke stå helt plan på sæden med mindre vi stiller noget ind uder der hvor der er luft ned til sædet ? ved sku ik om jeg er helt tryk ved at køre sådan med den 

Jeg syntes i skal prøve og køre ned i babysam eller anden baby butik og høre om de ikk kan hjælpe jer med om den sidder rigtig eller ej. Så er i ihvertfald på den sikre side. 

Anmeld

22. august 2013

AnonymMor

MIWULA skriver:

Jeg syntes i skal prøve og køre ned i babysam eller anden baby butik og høre om de ikk kan hjælpe jer med om den sidder rigtig eller ej. Så er i ihvertfald på den sikre side. 

Ja det havde jeg godt overvejet men så fandt jeg isofixen på ellos.dk og har bestilt den måtte så bare punge ud med 630 kr for den men så er jeg os sikker på den bliver installeret rigtig  

Anmeld

22. august 2013

MIWULA

Rinepigen skriver:

Ja det havde jeg godt overvejet men så fandt jeg isofixen på ellos.dk og har bestilt den måtte så bare punge ud med 630 kr for den men så er jeg os sikker på den bliver installeret rigtig  

Ja okey det var da dejligt.  Ja men isofix er jo også dejlig nemt at hav.  

Anmeld

22. august 2013

AnonymMor

MIWULA skriver:

Ja okey det var da dejligt.  Ja men isofix er jo også dejlig nemt at hav.  

Ja det er jo det men mange tak for hjælpen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.