Brio isofix ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
14 svar
2 synes godt om
21. august 2013

AnonymMor

hejsa

vi har sådan en brio autostol 0-9 kg hvor der har været sådan en isofix med til at montere den i bilen.. men desværre har kæresten kommet til at smide isofix basen ud under oprydning i skuret så nu har vi kun stolen  

Min spørgsmål er så om man kan bruge autostolen uden isofixen ? hvis ja hvordan spænder man den så forsvarligt fast for vi synes ikke rigtig vi kan finde hovede og hale i hvordan den står korrekt ?

Ellers er der nogle der ved hvor henne man evt kan købe isofix delen seperart da jeg ikke har lyst til at give 1500 kr en gang til for en ny stol med isofixen og kan nemlig kun finde dem på nette med stol. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

AnonymMor

Slet ingen der kan hjælpe ??  

Anmeld

21. august 2013

MIWULA

Vi har haft en brio autostol med isofix og den kunne man godt spænde fast med sele. Men ved jo ikk om det er samme model men ville nu mene at alle stole skal kunne spændes fast med sele. 

Anmeld

21. august 2013

Lenats31

Har I ikke en manual til stolen? Ellers så prøv at søge efter den på Brios hjemmeside.

Anmeld

21. august 2013

Kløver

Vi har samme stol og er lidt svært at forklare, men på siden af stolen vises billeder ( eller i bunden) hvordan den monteres med sele. Har jeg brugt når vi skulle køre i en anden bil end vores egen

Anmeld

22. august 2013

AnonymMor

MIWULA skriver:

Vi har haft en brio autostol med isofix og den kunne man godt spænde fast med sele. Men ved jo ikk om det er samme model men ville nu mene at alle stole skal kunne spændes fast med sele. 

tak for svaret jamen jeg synes bare den er sådan lidt vakkelvogns agtig når vi spænder den fast med selen + vores bagsæder hælder lidt nedad så autostolen kan ikke stå helt plan på sæden med mindre vi stiller noget ind uder der hvor der er luft ned til sædet ? ved sku ik om jeg er helt tryk ved at køre sådan med den 

Anmeld

22. august 2013

AnonymMor

Maja84 skriver:

Vi har samme stol og er lidt svært at forklare, men på siden af stolen vises billeder ( eller i bunden) hvordan den monteres med sele. Har jeg brugt når vi skulle køre i en anden bil end vores egen

tak for svaret men jo der er sådan et billede vist på stolen om hvordan den spændes fast med sele men jeg synes bare den står ret vakkelvogns agtigt med selen.. vores bagsæder hælder lidt skrå nedad og det resultere i at autostolen ikke kan stå helt plan ned på sædet... og hvis vi stiller den så den står plan med sædet så står autostolen nærmest lodret og ville ikke kunne klare en opbremsning uden at tilde ind i ryglænet  

Anmeld

22. august 2013

Kløver

Rinepigen skriver:

tak for svaret men jo der er sådan et billede vist på stolen om hvordan den spændes fast med sele men jeg synes bare den står ret vakkelvogns agtigt med selen.. vores bagsæder hælder lidt skrå nedad og det resultere i at autostolen ikke kan stå helt plan ned på sædet... og hvis vi stiller den så den står plan med sædet så står autostolen nærmest lodret og ville ikke kunne klare en opbremsning uden at tilde ind i ryglænet  

Mystisk, her har det ikke været noget problem, men er også ved at være tid siden vi brugte den sidst så kan ikke huske hvordan vi gjorde

Anmeld

22. august 2013

Pigent

Er det en Brio Primo eller Brio Go? Prøv at søg på nettet for hvis den ikke står godt fast med sele så vil jeg helt klar sige at i skal købe en isofix base

Anmeld

22. august 2013

Pigent

Her kan du køve basen til Primo.

http://www.ellos.dk/brio/brio-primo-base/404102

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.