Jeg skammer mig iver min søns værelse ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Swerg skriver:

Ja.. Nu har han haft værelse i en entre i 2 år .. Syntes jeg har fået det indrettet ok. Vi er igang med at bygge 1. Sal som skal stå færdigt inden årets udgang. Der vil komme 4 værelser. Vores soveværelse, 2 børneværelser og et gæsteværelse .. 

Må indrømme at min søn sover mellem far og jeg fordi jeg syntes det er synd han skal ligge i en entre ... 

Nu snakker vi lidt om at han skal begynde at sove i egen seng, men ville i lade jeres barn sove i dette rum??? 

værelset er fint, men ville nok ikke bryde mig om min søn sov i en gang.

men hvis han alligevel skal have nyt værelse, så kunne han jo vente med at komme på eget værelse til han får det nye?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Janni.

Jeg kan nu ikke se problemet. Min søn kunne sagtens sove dér. Det ser ganske hyggeligt ud.

Anmeld

21. august 2013

MorDk

Jeg synes I har gjort det rigtig fint. Og jeg synes bestemt IKKE du skal skamme dig over det! Det er pænere end min søns værelse og har har et værelse. Det er bare ikke rigtig sat i stand. Har boet her i 2 år... og der er kun blevet malet badeværelse og entré.

Anmeld

21. august 2013

FruStolpe

Ja, det ville jeg slet ikke have nogen betænkligheder ved

Anmeld

21. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hvis det er hoveddøren ville jeg ikke bryde mig om det. Men I har indrettet det rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.