Jeg skammer mig iver min søns værelse ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
14 svar
14 synes godt om
21. august 2013

Swerg

Ja.. Nu har han haft værelse i en entre i 2 år .. Syntes jeg har fået det indrettet ok. Vi er igang med at bygge 1. Sal som skal stå færdigt inden årets udgang. Der vil komme 4 værelser. Vores soveværelse, 2 børneværelser og et gæsteværelse .. 

Må indrømme at min søn sover mellem far og jeg fordi jeg syntes det er synd han skal ligge i en entre ... 

Nu snakker vi lidt om at han skal begynde at sove i egen seng, men ville i lade jeres barn sove i dette rum??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Pigent

Sådan som jeg kan se det bruger i det ikke som entre så det synes jeg godt han kunne hvis i sover i nærheden

Anmeld

21. august 2013

esioul

Swerg skriver:

Ja.. Nu har han haft værelse i en entre i 2 år .. Syntes jeg har fået det indrettet ok. Vi er igang med at bygge 1. Sal som skal stå færdigt inden årets udgang. Der vil komme 4 værelser. Vores soveværelse, 2 børneværelser og et gæsteværelse .. 

Må indrømme at min søn sover mellem far og jeg fordi jeg syntes det er synd han skal ligge i en entre ... 

Nu snakker vi lidt om at han skal begynde at sove i egen seng, men ville i lade jeres barn sove i dette rum??? 

Synes da det ser helt fint ud.

Anmeld

21. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det ligner et rigtig hyggeligt værelse, og ik en entre!! Og det ser jo heller ik ud til at i bruger det til entre! Vh stine

Anmeld

21. august 2013

C-Dog

Ville ikke lade mine børn sove sådan med dør i værelset. Jeg ved ikke, ville selv blive utryg af at sove der. Vi har et fint værelse med dør ud til haven, det kunne blive et fint børneværelse men jeg kan bare ikke med den dør der "Tænk nu hvis " et eller andet.

Men det er fint, er vild med sengen

Anmeld

21. august 2013

Muffinmus

det er da et rigtigt fint værelse, også selv om det er hvad i kalder en entre...det kan jo ikke ses:-)Synes i har indrettet det flot, han vil da være gad for sin seng og det fine værelse:-)

Anmeld

21. august 2013

Dot D

Jeg synes, at I har fået det bedste ud af det, I  har at gøre med, og ja, jeg ville lade mine børn sove dér...

I ved jo, at det er midlertidigt, så hyg jer med ham mellem jer om natten, og hvis han vil sove alene, så ok for det - OGSÅ i "entréen"

Anmeld

21. august 2013

bøllen

Swerg skriver:

Ja helt bestemt

syntes i har fået det indrettet rigtigt fint - et hyggeligt rum .

Anmeld

21. august 2013

Swerg

Tak for feedback

Anmeld

21. august 2013

Lotus86

Ja helt bestemt, synes da det er et rigtig fint værelse, ville aldrig tænke det var en entre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.