Det gør så ondt. De små børn er så uskyldige :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

Merii

MariaE skriver:

Så meget godhed og kærlighed i verden, men man bliver så ramt af den ondskabsfuldhed der findes i folk der burde have medmenneskelige følelser. At slå børn ihjel er det laveste man overhovedet kan synke....når man så langt, burde man fratages retten til at kalde sig menneske.

Men så ikke videoen, kan se på kommentarene at det er noget man skal holde sig fra.

Ja børn er så uskyldige, kan ikke finde ord. Altså videon er ikke blodig eller noget men meget hjerteskærende, hvor 1000 vis børn er død

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

AMM00

Merii skriver:

respekten i islam?

Det er muslimer der bliver dræbt og dem der dræber er ikke muslim!

Er det ikk muslimer? Hvem er det så?? Jeg har set så mange videoer af de der bliver betalt for at gøre det. De filmer sig selv og siger ordet allah u akbar for at begynde at skyde på de uskyldige. Muslimet dræber de uskyldige muslimet i syrien.

Anmeld

21. august 2013

Merii

AMM00 skriver:

Er det ikk muslimer? Hvem er det så?? Jeg har set så mange videoer af de der bliver betalt for at gøre det. De filmer sig selv og siger ordet allah u akbar for at begynde at skyde på de uskyldige. Muslimet dræber de uskyldige muslimet i syrien.

Ja du har ret i at muslimer bliver dræbt,

dem der dræber kan ikke være muslimer og er ikke muslimer selvom de siger det.

Anmeld

21. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Merii skriver:

Ja du har ret i at muslimer bliver dræbt,

dem der dræber kan ikke være muslimer og er ikke muslimer selvom de siger det.

90 % af den syriske befolkning er muslimer. Både Al Queda og Hizbollah er stærkt involveret i konflikten. 

Egentlig synes jeg, religionen er underordnet - jeg er mere beskæmmet over, hvad mennesker gør ved medmennesker - men at sige, det ikke er muslimer, der står bag angrebene, virker som virkelighedsflugt på mig. 

Anmeld

21. august 2013

Frk. Himmelblå

Merii skriver:

Kan ikke finde ord

Det sker i Syrien idag, de bruger kemisk våben overfor uskyldige.

Mens vi sidder hjemme og har det godt med vores familie, er der 1000 vis af børn der kæmper med livet. I videoen kan i se børn og voksne som er ramt af kemisk våben som de indånder og er død af det

Asad må du brænde i helvede og lide resten af dit liv og i dit liv efter døden!!!

Hvorfor er der ikke nogen der hjælper dem

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151787888292482&set=vb.341939652481&type=2&theater

Det er forfærdeligt!

Og er egentlig ligeglad med, hvem der har gjort det, det skal bare STOPPES NU! Børn dør for helvede!

Anmeld

21. august 2013

AMM00

Mor og meget mere skriver:

90 % af den syriske befolkning er muslimer. Både Al Queda og Hizbollah er stærkt involveret i konflikten. 

Egentlig synes jeg, religionen er underordnet - jeg er mere beskæmmet over, hvad mennesker gør ved medmennesker - men at sige, det ikke er muslimer, der står bag angrebene, virker som virkelighedsflugt på mig. 

Lige præcis.. altså helt ærligt man dræber jo uskyldige ! Og samtidig tror man at det er det islam siger. Dræb uskyldige. Men tværtimod.. det er den største synd.. det er så synd og hpber virkelig snart det stopper :-(

Anmeld

21. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Religionen er ikke helt underordnet, men det er ikke den primære faktor i denne konflikt. Der er muslimer på begge sider, omend af forskellige retninger. Der er islamistiske grupperinger blandt oprørerne. Det handler jo om dele af en befolkning, der ønsker at afsætte det siddende styre af en række årsager. Heraf er af diskrimination mod andre religiøse grupperinger (end Asaad-familien der er alawitter) af grundene til utilfredsheden med styret, men langt fra den eneste. 

Anmeld

21. august 2013

A&F

Vi må huske dem i vores bønner. FN sover, de rige i de arabiske lande sover. Sygt hvad magt gør ved mennesket. Alt det blod de har på deres hænder. ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.