Det gør så ondt. De små børn er så uskyldige :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
17 svar
8 synes godt om
21. august 2013

Merii

Kan ikke finde ord

Det sker i Syrien idag, de bruger kemisk våben overfor uskyldige.

Mens vi sidder hjemme og har det godt med vores familie, er der 1000 vis af børn der kæmper med livet. I videoen kan i se børn og voksne som er ramt af kemisk våben som de indånder og er død af det

Asad må du brænde i helvede og lide resten af dit liv og i dit liv efter døden!!!

Hvorfor er der ikke nogen der hjælper dem

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151787888292482&set=vb.341939652481&type=2&theater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

B&J

jeg vil hurtig skrive det er en meget meget stærk film og slukkede meget hurtig mine øjne løber og er ked af vores verden er sådan

Anmeld

21. august 2013

Merii

B&J skriver:

jeg vil hurtig skrive det er en meget meget stærk film og slukkede meget hurtig mine øjne løber og er ked af vores verden er sådan

århh det er så hårdt at se det og græder og har grædet hele dagen!!!

Anmeld

21. august 2013

B&J

Merii skriver:

århh det er så hårdt at se det og græder og har grædet hele dagen!!!

jamen også der for jeg hurtig slukkede jeg er bare ikke god til det for mine øjne løber også nu og jamen har ingen ord for hvor skrækkeligt sådan noget er

Anmeld

21. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
21. august 2013

AMM00

Eeeej neej det kan bare ikke være rigtigt:-( hvor er respekten i islam blevet af? Hvor må de bare brænde i helvede dem der gør det. Har de ikk samvittighed. Det er sku små uskyldige børn. Og uskyldige folk. Kan virkelig ikke finde ord for det.

Anmeld

21. august 2013

Merii

AMM00 skriver:

Eeeej neej det kan bare ikke være rigtigt:-( hvor er respekten i islam blevet af? Hvor må de bare brænde i helvede dem der gør det. Har de ikk samvittighed. Det er sku små uskyldige børn. Og uskyldige folk. Kan virkelig ikke finde ord for det.

respekten i islam?

Det er muslimer der bliver dræbt og dem der dræber er ikke muslim!

Anmeld

21. august 2013

Morgensol

Merii skriver:

Kan ikke finde ord

Det sker i Syrien idag, de bruger kemisk våben overfor uskyldige.

Mens vi sidder hjemme og har det godt med vores familie, er der 1000 vis af børn der kæmper med livet. I videoen kan i se børn og voksne som er ramt af kemisk våben som de indånder og er død af det

Asad må du brænde i helvede og lide resten af dit liv og i dit liv efter døden!!!

Hvorfor er der ikke nogen der hjælper dem

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151787888292482&set=vb.341939652481&type=2&theater

Verden er et ondt sted!

Jeg læste også i dag om Nordkorea hvor børn blir født i deres arbejdslejre. En mor var blevet truet, tvunget og tævet til at drukne sin nyfødte baby! En 7 årig var blevet tævet ihjel for at stjæle noget hvede og en 12 årig var blevet tvunget til at se sin mor blive henrettet!

mit hjerte græder for alle de børn der lider rundt om i verden, både i Syrien, Nordkorea og alle andre steder..  verden er et forfærdeligt sted...

Anmeld

21. august 2013

Merii

Morgensol skriver:

Verden er et ondt sted!

Jeg læste også i dag om Nordkorea hvor børn blir født i deres arbejdslejre. En mor var blevet truet, tvunget og tævet til at drukne sin nyfødte baby! En 7 årig var blevet tævet ihjel for at stjæle noget hvede og en 12 årig var blevet tvunget til at se sin mor blive henrettet!

mit hjerte græder for alle de børn der lider rundt om i verden, både i Syrien, Nordkorea og alle andre steder..  verden er et forfærdeligt sted...

Du har så meget ret

Anmeld

21. august 2013

Muffinmus

Så meget godhed og kærlighed i verden, men man bliver så ramt af den ondskabsfuldhed der findes i folk der burde have medmenneskelige følelser. At slå børn ihjel er det laveste man overhovedet kan synke....når man så langt, burde man fratages retten til at kalde sig menneske.

Men så ikke videoen, kan se på kommentarene at det er noget man skal holde sig fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.