d.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

o1Mutte

MGN~NGM<3 skriver:

Hihi tænkte det samme.. Men synes nu de to er meget kære..

Desværre, læste jeg nu her, at de idag har fået fjernet deres datter, som er født i fredags

Link??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

o1Mutte

Lykke:) skriver:

http://realityportalen.dk/rcarticle/natascha-linea -lille-lia-er-blevet-tvangsfjernet/

Fandt dette

Puha det må være så forfærdeligt

Anmeld

20. august 2013

Lykke:)

o1Mutte skriver:

Puha det må være så forfærdeligt

Ja! Det må det virkelig!
Puha jeg føler med dem, stakkels mennesker.
Ved dog ikke hvad der ligger bag, men at få taget sit nyfødte barn kan jeg slet ikke sætte mig ind i

Anmeld

20. august 2013

lille-fisen

Synes det virker vildt at man fjerner et barn så hurtigt efter fødslen... Gad godt vide hvad der mon ligger bag - de har jo ikke engang fået lov at vise deres forældreevner. Virker underligt at kommunen ikke istedet går inlog arbejder med dem og evt giver støtte osv.

Anmeld

20. august 2013

Dot D

Faith skriver:

Hvis jeg mødte hende på gaden, uden at vide noget som helst om hende, ville jeg tro hun var 12 år gammel

Normalt vil jeg ikke kommentere på de unge "damer", men lige din kommentar får mig til at fortælle, at min datter på 8 år så hende i et blad og sagde: "Mor, er hun virkeligt gravid, hun ligner jo én på 12 år".... 

Så du er ikke alene om den tanke

Anmeld

21. august 2013

Faith

Dot D skriver:

Normalt vil jeg ikke kommentere på de unge "damer", men lige din kommentar får mig til at fortælle, at min datter på 8 år så hende i et blad og sagde: "Mor, er hun virkeligt gravid, hun ligner jo én på 12 år".... 

Så du er ikke alene om den tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.