Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hihi jeg synes hende den nye natashja er lidt sød...
Hun fortæller rigtig ivrigt til hendes far at babyen er mega aktiv til scanninger altid...
Hehe ja er jo klart når hun drikker cola lige inden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis jeg mødte hende på gaden, uden at vide noget som helst om hende, ville jeg tro hun var 12 år gammel
jaaa totalt aktiv sukker trip
Hihihihi
Hihi tænkte det samme.. Men synes nu de to er meget kære..
Desværre, læste jeg nu her, at de idag har fået fjernet deres datter, som er født i fredags
MGN~NGM<3 skriver: Hihi tænkte det samme.. Men synes nu de to er meget kære.. Desværre, læste jeg nu her, at de idag har fået fjernet deres datter, som er født i fredags
Årh nej det anede jeg ikke
det læste jeg desværre også, og ja vi kender jo ikke grunden men syntes stadig de burde ha fået en chance for at bevise de er gode forælder, for som der stod i den artikel at sygehuset havde syntes de var gode forælder af det de så
B&J skriver: det læste jeg desværre også, og ja vi kender jo ikke grunden men syntes stadig de burde ha fået en chance for at bevise de er gode forælder, for som der stod i den artikel at sygehuset havde syntes de var gode forælder af det de så
Lige præcis...
Ja altså synes hun er lidt sød
Altså ikke til fjernelsen
Maja88 skriver: Lige præcis... Ja altså synes hun er lidt sød
jaaaa hun er sød at se på og alle de scanninger viser jo også bare han tænker på babyen inde i maven og hun endelig ikke bare er helt lige glad. håber kommunen ændre mening igen og de får en chance
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128