Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leonora skriver: Hmmm hold øje med om det kommer flere steder. Prøv at se hende i munden om der er lign rød sprængninger der. Hvis det fortsætter med at komme ville jeg gå til lægen. fra mig
Hmmm hold øje med om det kommer flere steder. Prøv at se hende i munden om der er lign rød sprængninger der. Hvis det fortsætter med at komme ville jeg gå til lægen. fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte89 skriver: Men synes vare ikke hun har kløet sig. Og det er næsten er sted man ville lægge mærke til hvis hun gik og kløede. Men ja det kunne godt minde om nogle blodspræninger
Men synes vare ikke hun har kløet sig. Og det er næsten er sted man ville lægge mærke til hvis hun gik og kløede. Men ja det kunne godt minde om nogle blodspræninger
evt se mere efter og hop til lægen hvis det bliver ved for kan være hvis hun har det for varmt hun klør sig når hun sover feks.
B&J skriver: evt se mere efter og hop til lægen hvis det bliver ved for kan være hvis hun har det for varmt hun klør sig når hun sover feks.
2721 skriver: Jeg tænker blodudtrækninger. Går hun med fx Skoletaske?Jeg kan få det af fx vægten fra en tung taske
Jeg tænker blodudtrækninger. Går hun med fx Skoletaske?Jeg kan få det af fx vægten fra en tung taske
trunte89 skriver: Ja, det kunne det godt ligne! Nej, det gør hun ikke. Ingen taske eller noget. ( man har vel en mor til at slæbe )
Ja, det kunne det godt ligne! Nej, det gør hun ikke. Ingen taske eller noget. ( man har vel en mor til at slæbe )
2721 skriver: Hmm, ja så ved jeg ikke
Hmm, ja så ved jeg ikke
trunte89 skriver: Men tak for dit svar alligevel Jeg må holde øje med om det går lige så hurtigt væk igen som sidst, og kommer det igen, så vender jeg den lige med lægen
Men tak for dit svar alligevel Jeg må holde øje med om det går lige så hurtigt væk igen som sidst, og kommer det igen, så vender jeg den lige med lægen
trunte89 skriver: En der kan hjælpe mig med hvad det her det er? Hun havde det på brystet for et par dage side , men det gik væk efter et par dage. Nu er det i armhulen. Er det noget? Det ligner en masse små sår ved første øjekast, men det er inden under huden der er slet ikke noget at mærke på huden.
En der kan hjælpe mig med hvad det her det er? Hun havde det på brystet for et par dage side , men det gik væk efter et par dage. Nu er det i armhulen. Er det noget? Det ligner en masse små sår ved første øjekast, men det er inden under huden der er slet ikke noget at mærke på huden.
Kan det være nældefeber ??
min dreng døjer med dette, det er små røde prikker i huden.
bøllen skriver: Kan det være nældefeber ?? min dreng døjer med dette, det er små røde prikker i huden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128