Hvad er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.199 visninger
20 svar
6 synes godt om
20. august 2013

trunte89

En der kan hjælpe mig med hvad det her det er? Hun havde det på brystet for et par dage side , men det gik væk efter et par dage. Nu er det i armhulen.
Er det noget? Det ligner en masse små sår ved første øjekast, men det er inden under huden der er slet ikke noget at mærke på huden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

L&V

trunte89 skriver:

En der kan hjælpe mig med hvad det her det er? Hun havde det på brystet for et par dage side , men det gik væk efter et par dage. Nu er det i armhulen.
Er det noget? Det ligner en masse små sår ved første øjekast, men det er inden under huden der er slet ikke noget at mærke på huden.

Det ligner børneeksem. Er det tørt

Anmeld

20. august 2013

trunte89

Månsson skriver:

Det ligner børneeksem. Er det tørt

Nej slet ikke. Der er intet at mærke på huden.

Anmeld

20. august 2013

Leonora

Det ligner blodsprængninger.
Hvor på kroppen er det og er der andre steder på kroppen hvor det også ses?

Knus Louise

Anmeld

20. august 2013

Tumling<3

trunte89 skriver:

Har hun kradset meget? Så kan det evt. være lidt blodudtrækninger. Lidt ala et sugemærke. Jeg får nogle gange noget lignende, hvis jeg ikke kan holde mig fra myggestik.

Anmeld

20. august 2013

trunte89

Leonora skriver:

Det ligner blodsprængninger.
Hvor på kroppen er det og er der andre steder på kroppen hvor det også ses?

Knus Louise

Det er i armhulen nu. Og kun der. For et par dage siden var der over brystet. Helt på samme måde og forsvandt lige så stille. Efter et par dage var det helt væk. Og nu er det så kommer igen bare et andet sted.

Anmeld

20. august 2013

B&J

Lillian88 skriver:

Har hun kradset meget? Så kan det evt. være lidt blodudtrækninger. Lidt ala et sugemærke. Jeg får nogle gange noget lignende, hvis jeg ikke kan holde mig fra myggestik.

nemlig hun har kløet sig rigtigt meget så kommer de små røde blod sprængninger

Anmeld

20. august 2013

trunte89

Lillian88 skriver:

Hm, næ det synes jeg ikke. Og tænker der hvor det er nu, ville jeg næsten ha lagt mærke til hvis hun kløede sig synes bare det ser underligt ud

Anmeld

20. august 2013

Leonora

trunte89 skriver:

Det er i armhulen nu. Og kun der. For et par dage siden var der over brystet. Helt på samme måde og forsvandt lige så stille. Efter et par dage var det helt væk. Og nu er det så kommer igen bare et andet sted.

Hmmm hold øje med om det kommer flere steder.
Prøv at se hende i munden om der er lign rød sprængninger der.

Hvis det fortsætter med at komme ville jeg gå til lægen.

fra mig

Anmeld

20. august 2013

trunte89

B&J skriver:

nemlig hun har kløet sig rigtigt meget så kommer de små røde blod sprængninger

Men synes vare ikke hun har kløet sig. Og det er næsten er sted man ville lægge mærke til hvis hun gik og kløede. Men ja det kunne godt minde om nogle blodspræninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.