Overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Line - med 2 boblinger skriver:

Min dreng har en småfolk køredragt der er lavet i teddyfleece til når han skal sove ude om vinteren ovre i dagplejen.. Han er 2 år gammel nu..

Dragten bliver også brugt når vi skal ud og køre da han ikke kan (eller skal for den sags skyld) sidde i en autostol med flyverdragt på..

Tror også det bliver løsningen igen i år. det er nok bare fordi det er så længe siden at han har haft heldragt på, så det virker helt underligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

spj

Min datter havde bare en jakke på også et stort fleece tæppe der var foldet et par gange, så det passede ned i vognen. Men hun har også altid været en meget varm pige.

Anmeld

22. august 2013

Sitrani

Mor11 skriver:

Nu faldt jeg lige over en tråd om Hummel fleecedragter. sådan en havde vores sidste år, til når vi kørte bil og når han sov ude i legestuen ( der har han vogn og dyne med, hos dp står der en vogn med sleebee fast i) men er det nødvendigt i år også? Og kan man overhovedet få dem i 92-98? 

Hmm, det er nok mest fordi han er så stor nu (næsten 2år) så det virker helt mærkeligt at putte ham i en heldragt  Hvad gør i? Hvad sover jeres i hvis de ikke har sleebee/voksi?

Go aften

mor11

Min datter sover i hendes alm. tøj - hun har altid strømpebukser inden under hendes alm. bukser når det er rigtig koldt!, og når det er det, så sover hun bare i stræmpebukser..... og så har hun en uld-trøje udenpå, samt hue og handsker.... Og så nogle gange uldstrømper.... Hun kan også godt ligge med termobukser, hvis det er bidende koldt udenfor

Anmeld

22. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
STN skriver:

Min datter sover i hendes alm. tøj - hun har altid strømpebukser inden under hendes alm. bukser når det er rigtig koldt!, og når det er det, så sover hun bare i stræmpebukser..... og så har hun en uld-trøje udenpå, samt hue og handsker.... Og så nogle gange uldstrømper.... Hun kan også godt ligge med termobukser, hvis det er bidende koldt udenfor

Synes bare det er så meget tøj at skulle have af og på  Jeg har fundet en Hummel fleecedragt i 98 på dba som er på vej med posten nu så er det dragt, hue, hansker og sokker i ét stykke tøj og så er den alletiders når man skal ud i en kold bil også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.