Overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
13 svar
4 synes godt om
20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nu faldt jeg lige over en tråd om Hummel fleecedragter. sådan en havde vores sidste år, til når vi kørte bil og når han sov ude i legestuen ( der har han vogn og dyne med, hos dp står der en vogn med sleebee fast i) men er det nødvendigt i år også? Og kan man overhovedet få dem i 92-98? 

Hmm, det er nok mest fordi han er så stor nu (næsten 2år) så det virker helt mærkeligt at putte ham i en heldragt  Hvad gør i? Hvad sover jeres i hvis de ikke har sleebee/voksi?

Go aften

mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså når det bliver koldere

Anmeld

20. august 2013

Nea85

Umiddelbart regner jeg ikke med at købe en til Clara i år (hun er fra maj 2011). Hun sover inde i vuggestuen, så det ville kun være til herhjemme i weekenderne. Vi har også en sleebee, men jeg regner med, at hun kan nøjes med en uldtrøje udenpå det almindelige tøj

Anmeld

20. august 2013

Frejsmor

Ih jeg har tænkt lidt over det samme.. Min søn sover ude i dp, men indenfor herhjemme.. Og sidste år havde vi også en fleecedragt til ham, som vi var glade for, men jeg ved ikke lige hvordan med i år..

Jeg har lige købt brugt hummel fleece til lillesøster på dba og nu blev jeg lige nysgerrig så søgte derinde efter str. 92 og det ser ud som om de også er lavet i størrelserne 92 og 98.. Dog har jeg ikke kunnet finde hummeldragterne fra ny af, i hvert fald ikke når jeg har søgt på nettet og derfor blev det en brugt fra dba til lillesøster..

Anmeld

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Nea85 skriver:

Umiddelbart regner jeg ikke med at købe en til Clara i år (hun er fra maj 2011). Hun sover inde i vuggestuen, så det ville kun være til herhjemme i weekenderne. Vi har også en sleebee, men jeg regner med, at hun kan nøjes med en uldtrøje udenpå det almindelige tøj

I dagplejen kan han også nøjes med en trøje, da han som sagt har en sleebee derude. men når de er i legestue har han "hjemmevognen" med og så sin juniordyne. Og der er det nok ikke nok med en trøje. 

Anmeld

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Frejsmor skriver:

Ih jeg har tænkt lidt over det samme.. Min søn sover ude i dp, men indenfor herhjemme.. Og sidste år havde vi også en fleecedragt til ham, som vi var glade for, men jeg ved ikke lige hvordan med i år..

Jeg har lige købt brugt hummel fleece til lillesøster på dba og nu blev jeg lige nysgerrig så søgte derinde efter str. 92 og det ser ud som om de også er lavet i størrelserne 92 og 98.. Dog har jeg ikke kunnet finde hummeldragterne fra ny af, i hvert fald ikke når jeg har søgt på nettet og derfor blev det en brugt fra dba til lillesøster..

Fedt, kunne være jeg skulle kigge efter en 98'er så den fra sidste år har jeg også købt brugt, den fejlede ingenting!

Anmeld

20. august 2013

Nea85

Mor11 skriver:

I dagplejen kan han også nøjes med en trøje, da han som sagt har en sleebee derude. men når de er i legestue har han "hjemmevognen" med og så sin juniordyne. Og der er det nok ikke nok med en trøje. 

Nej, det har du nok ret i. Især ikke hvis det bliver rigtig koldt. Hvad med termotøj, hvis han alligevel har det i forvejen? Det sover nogle af børnene i i Claras vuggestue

Anmeld

20. august 2013

LinLin

Nu faldt jeg lige over en tråd om Hummel fleecedragter. sådan en havde vores sidste år, til når vi kørte bil og når han sov ude i legestuen ( der har han vogn og dyne med, hos dp står der en vogn med sleebee fast i) men er det nødvendigt i år også? Og kan man overhovedet få dem i 92-98? 

Hmm, det er nok mest fordi han er så stor nu (næsten 2år) så det virker helt mærkeligt at putte ham i en heldragt  Hvad gør i? Hvad sover jeres i hvis de ikke har sleebee/voksi?

Go aften

mor11

Hvad med sådan en her:

http://fleece.dk/multi-posen.htm

op til 5 år!

Anmeld

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Hvad med sådan en her:

http://fleece.dk/multi-posen.htm

op til 5 år!

Nåårh den er faktisk sød 

Anmeld

20. august 2013

Aabye

Mor11 skriver:

Go aften

mor11

Min dreng har en småfolk køredragt der er lavet i teddyfleece til når han skal sove ude om vinteren ovre i dagplejen.. Han er 2 år gammel nu..

Dragten bliver også brugt når vi skal ud og køre da han ikke kan (eller skal for den sags skyld) sidde i en autostol med flyverdragt på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.