Selvbetalt kønsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

...,

Godt at høre at de har ku se kønnet ved alle jeres scanninger! Ih hvor jeg glæder mig til at se vores lille mirakel igen, og spændende om vi venter en lille dreng eller pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

BigHope13

Februar-Baby<3 skriver:

VæHej med jer

Vi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby

Nogen af jer som har været til en tidlig kønsscanning? Og kunne de se kønnet?

Kærligst en meget spændt kommende mor

Var afsted til kønsscanning 15+2 og der var ingen problemer med at finde kønnet på vores lille bebs, der skulle lidt tålmodighed til så den lige vendte rigtig men pludselig lagde han og flashede tappen

Anmeld

20. august 2013

Trekløver(:

Februar-Baby<3 skriver:

Hej med jer

Vi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby

Vi fik et bud på kønnet i uge 14. Det holdte stik 

Anmeld

20. august 2013

MissTas

Februar-Baby<3 skriver:

Hej med jer

her var vi afsted da jeg var 15+2 og der var de slet ikke i tvivl om kønnet.. vi fik at vide at vi ventede en sund og rask lille pige.. og wupti.. 25 uger efter kom den dejligste lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.