Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Februar-Baby<3 skriver: VæHej med jerVi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby Nogen af jer som har været til en tidlig kønsscanning? Og kunne de se kønnet? Kærligst en meget spændt kommende mor
VæHej med jerVi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby Nogen af jer som har været til en tidlig kønsscanning? Og kunne de se kønnet? Kærligst en meget spændt kommende mor
Februar-Baby<3 skriver: Hej med jerVi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby Nogen af jer som har været til en tidlig kønsscanning? Og kunne de se kønnet? Kærligst en meget spændt kommende mor
Hej med jerVi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby Nogen af jer som har været til en tidlig kønsscanning? Og kunne de se kønnet? Kærligst en meget spændt kommende mor
Vi fik et bud på kønnet i uge 14. Det holdte stik
her var vi afsted da jeg var 15+2 og der var de slet ikke i tvivl om kønnet.. vi fik at vide at vi ventede en sund og rask lille pige.. og wupti.. 25 uger efter kom den dejligste lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128