Selvbetalt kønsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. august 2013

...,

Hej med jer

Vi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby

Nogen af jer som har været til en tidlig kønsscanning? Og kunne de se kønnet?

Kærligst en meget spændt kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Wimmie

Februar-Baby<3 skriver:

Hej med jer

Vi har bestilt tid til en tidlig kønsscanning i næste uge, hvor jeg vil være 14+4.. Vi kan simpelthen ikke vente, vil så gerne ud og shoppe tøj og ting til vores lille ønskebaby

Sidste gang var jeg 14+0 og det var intet problem at se kønnet. Denne gang var jeg 15+4 og heller intet problem (begge piger)

Hvor skal du scannes? De fleste har jo kønsgaranti så hvis de ikke lige kan se det får man en ny tid uden yderligere omkostninger.

Anmeld

20. august 2013

Trinebaby

Februar-Baby<3 skriver:

Hej med jer

Jeg var 14+1 og der var ikk problemer med og se hva det blev

Anmeld

20. august 2013

Louises

Vi var til kønsscanning 14+2, ingen tvivl om at det var en lille pige. Det var meget tydeligt at se

Anmeld

20. august 2013

...,

Wimmie skriver:

Sidste gang var jeg 14+0 og det var intet problem at se kønnet. Denne gang var jeg 15+4 og heller intet problem (begge piger)

Hvor skal du scannes? De fleste har jo kønsgaranti så hvis de ikke lige kan se det får man en ny tid uden yderligere omkostninger.

Vi skal til scanning på scanningklinikken i Hvidovre -og ja man får en ny scanning hvis det ikke er muligt at se kønnet..

Meeen det håber jeg nu de kan dejligt at høre at de ku se det begge gange med dig!

Anmeld

20. august 2013

...,

Louises skriver:

Vi var til kønsscanning 14+2, ingen tvivl om at det var en lille pige. Det var meget tydeligt at se

Skønt, ihh får helt sommerfugle i maven

Anmeld

20. august 2013

Michelle21

Vi var til kønsscanning da jeg var 14+2 og der var heller ingen problemer med at se kønnet, de siger jo også at allerede fra uge 14+0 kan det ses

Anmeld

20. august 2013

DianaRJS

Februar-Baby<3 skriver:

Hej med jer

jeg var til kønsscanning 14+0 med tvillingerne der var det helt tydeligt hvad det var vi ventede os

Anmeld

20. august 2013

NovemberBaby2013

Vi var til KS i uge 14+2, og der var heller ingen tvivl

Anmeld

20. august 2013

Julie F

Februar-Baby<3 skriver:

Hej med jer

14+1 var vi til kønsscanning og kunne meget nemt se det var en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.