Har I nogle sinde prøvet at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

både dig og gemalen der er i tvivl?? måske I skulle prøve at snakke nervøsiteten væk

det er nok mest mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

det er nok mest mig...

så tror jeg faktisk meget af nervøsiteten kan snakkes væk

Anmeld

20. august 2013

CroQuis

Britt88 skriver:

Oooh yeah!!

Vi købte hus i 2007 - den dyre periode og i 2009 da priserne faldt fortrød vi big time.. Men dagene går og man kommer videre.. Den dag i dag er vi rigtig glade for vores hus, dog mangler vi lidt plads men det må blive bygget når vi en dag får friværdi igen

Ja gjorde vi nemlig også - liiige i 2007 da husene var på deres højeste 

Vi vil gerne flytte herfra så vi kan komme tættere på familien (området var heller ikke heeelt gennemtænkt), men huset er desværre faldet 25%, så det er ikke muligt uden at få en kæmpe restgæld med os.

Så vi renoverer lidt hist og hér, og håber så at det vil virke mere attraktivt for en kommende køber i fremtiden  ... og samtidig gøre det lidt mere lækkert for os selv 

Anmeld

20. august 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

købe et hus og herefter fortrudt det ???

Vi bor dejligt her hvor vi bor

Men havde vi Været meget klogere for elleve år siden, så skulle vi have købt et lille landsted, da vi går meget op i økologi og hjemmelavede mad/ syltede mad og friske grøntsager osv

Men nu bor vi hvor vi bor, og vi flytter ikke, da vi syntes vores børn har bedst af og  være det sted de altid har boet. 

Anmeld

20. august 2013

AnneBJ

Jeg kan sagtens forstå dig!

Vi har netop købt hus, dog kun 12 km fra hvor vi bor nu, men vores søn skal skifte vuggestue. Forhåbentlig til en anden vuggestue (istedet for DP) da han kun skal gå der 4 mdr. før han skal i børnehave.

Jeg har ikke fortrudt hverken området eller selve huskøbet, men jeg er meget spændt på flytningen af vores søn. Han vil være 2,5 når vi flytter og har til den tid gået i sin vuggestue i 1 år og 9 mdr. Da han startede der, 10 mdr. gammel, græd han hver dag ved aflevering, de første 5 mdr... Min frygt er jo at det gentager sig og han ikke falder godt til osv.

Jeg har talt meget med min kæreste om det, han er langt mere cool omkring det, på vores barns vegne, så vi håber det kan hænge sammen med, at far klarer indkøringen det nye sted

Pøj pøj med det hele! 

Anmeld

20. august 2013

Wimmie

Anonym skriver:

købe et hus og herefter fortrudt det ???

Ja desværre...boede der i 4½ år og følte mig aldrig hjemme 

Så blev jeg skilt, huset solgt til underpris så nu hænger jeg på en stor gæld fra det dumme hus 

Anmeld

20. august 2013

Majeha

JA! Og står i dag med et boliglån på omkring 700.000 efter salget 

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Åh hvordan skal jeg dog takle det når jeg har det sådan allerede. Vi er jo glad for området her, men fandt noget mere for pengene i et andet område, men er bare så bange for ikke at kunne falde til.

Jeg har mest lyst til at sætte det til salg og få det væk og blive boede her selvom det er småt det vi bor i nu.

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Nogle der har nogle gode råd please.. Er helt grædefærdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.