Har I nogle sinde prøvet at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
18 svar
1 synes godt om
20. august 2013

Anonym trådstarter

købe et hus og herefter fortrudt det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Oooh yeah!!

Vi købte hus i 2007 - den dyre periode og i 2009 da priserne faldt fortrød vi big time.. Men dagene går og man kommer videre.. Den dag i dag er vi rigtig glade for vores hus, dog mangler vi lidt plads men det må blive bygget når vi en dag får friværdi igen

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Vi har næsten lige købt, og ikke dyrt - heldigvis. Men er virkelig i tvivl om vi vil kunne vænne os til området. Det værste er at vores datter skal flytte ud af en børnehave hun er glad for og ligenu fortryder jeg så meget at vi ikke fandt noget i området, så hun kunne blive der.

Ja, ikke så gennemtænkt!

Anmeld

20. august 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hvis i er indenfor fortrydelsesperioden så kan i slippe ud af det... men det koster jer XX% af købssummen - som plaster på såret til sælkger

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Hvis i er indenfor fortrydelsesperioden så kan i slippe ud af det... men det koster jer XX% af købssummen - som plaster på såret til sælkger

Det kan vi ikke desværre.

Det føltes godt at vi kunne komme igang med vores eget hus, men ligenu føles det helt forkert at flytte væk fra området

Anmeld

20. august 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Det kan vi ikke desværre.

Det føltes godt at vi kunne komme igang med vores eget hus, men ligenu føles det helt forkert at flytte væk fra området

tror du ikke bare det er utryghed for det uvisse...??

Jeg kan også stadig nogengange savne vores gammel hus..det var en go tid... men jeg føler mig godt hjemme nu, men det tog da lige et par mrd at få trykheden og "hjem" følesen med - selv om det er vores drømme hus

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

tror du ikke bare det er utryghed for det uvisse...??

Jeg kan også stadig nogengange savne vores gammel hus..det var en go tid... men jeg føler mig godt hjemme nu, men det tog da lige et par mrd at få trykheden og "hjem" følesen med - selv om det er vores drømme hus

Det kan sagtens være pga det uvisse. Jeg er virkelig bange for ikke at falde til det nye sted, men tænker allermest på min datter, som har fået så mange fine venner i børnehaven - det er så mega svært at skulle flytte hende nu.

Anmeld

20. august 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Det kan sagtens være pga det uvisse. Jeg er virkelig bange for ikke at falde til det nye sted, men tænker allermest på min datter, som har fået så mange fine venner i børnehaven - det er så mega svært at skulle flytte hende nu.

det kan jeg godt forstå

men mon ikke hun lynhurtigt får nye kanon venner- de er jo somregl dygtige til det...sgu værre med os voksne

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

det kan jeg godt forstå

men mon ikke hun lynhurtigt får nye kanon venner- de er jo somregl dygtige til det...sgu værre med os voksne

Ja, det er nok rigtigt

Vi flytter bare fra min barndomsby og går allerede og tænker nu om jeg vil kunne undvære den. I så fald må vi flytte tilbage, men synes jo også det bliver endnu mere noget rod hvis hun så skal flytte igen.

F*** hvor er det bare noget L***

Anmeld

20. august 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ja, det er nok rigtigt

Vi flytter bare fra min barndomsby og går allerede og tænker nu om jeg vil kunne undvære den. I så fald må vi flytte tilbage, men synes jo også det bliver endnu mere noget rod hvis hun så skal flytte igen.

F*** hvor er det bare noget L***

både dig og gemalen der er i tvivl?? måske I skulle prøve at snakke nervøsiteten væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.