Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Line - med 2 boblinger skriver: Yes.. Sport24... Lidt samme butik som sportmaster.. Men ikke sportmaster.. Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet og om de overhovedet har sådan i butik i nærheden af dig.. Men der har de dem i hvert fald, jeg har i hvert fald set dem i "min" sport24 butik i Kolding.. Dog ikke på deres webshop.. :/http://www.sport24.dk
Yes.. Sport24... Lidt samme butik som sportmaster.. Men ikke sportmaster.. Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet og om de overhovedet har sådan i butik i nærheden af dig.. Men der har de dem i hvert fald, jeg har i hvert fald set dem i "min" sport24 butik i Kolding.. Dog ikke på deres webshop.. :/http://www.sport24.dk
bor lige nord for kbh... og har aldrig hørt om den før : men vil da kigge nermere på siden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frejsmor skriver: Jeg har lige købt en brugt på dba til lillesøster, godt nok str. 62, men sys da der var en del også i lidt større størrelser.. Men jeg har nemlig ligesom dig, ikke kunne finde dem noget sted fra ny af, i hvert fald ikke på nettet..
Jeg har lige købt en brugt på dba til lillesøster, godt nok str. 62, men sys da der var en del også i lidt større størrelser..
Men jeg har nemlig ligesom dig, ikke kunne finde dem noget sted fra ny af, i hvert fald ikke på nettet..
92?
Kay skriver: bor lige nord for kbh... og har aldrig hørt om den før : men vil da kigge nermere på siden
Hihi ja så bliver det ikke nemt.. For sport24 butikkerne ligger kun her i Jylland Men jeg kunne da næsten forestille mig at sportmaster snart får dem hjem..
Chris86 skriver: Har en brugt i str 74 ved ik hvad str du skal bruge..
Har en brugt i str 74 ved ik hvad str du skal bruge..
86\92
Kay skriver: 92?
Wow passer hun allerede str. 92? Det er jo den størrelse min basse bruger og som endda stadig er lidt lang på ærmerne til ham hehe og han fylder 2 lige om lidt..
Men jo, jeg har også set dem i str. 92, prøv at søg på dba..
Line - med 2 boblinger skriver: Hihi ja så bliver det ikke nemt.. For sport24 butikkerne ligger kun her i Jylland Men jeg kunne da næsten forestille mig at sportmaster snart får dem hjem..
ja må nok ned i byen så
Frejsmor skriver: Wow passer hun allerede str. 92? Det er jo den størrelse min basse bruger og som endda stadig er lidt lang på ærmerne til ham hehe og han fylder 2 lige om lidt.. Men jo, jeg har også set dem i str. 92, prøv at søg på dba..
hun bruger 86 i heldragt nu så tænker hun skal havde en 92€ hun er en stor pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128