hummel fleece???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Kay

Line - med 2 boblinger skriver:

Yes.. Sport24... 
Lidt samme butik som sportmaster.. Men ikke sportmaster.. 

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet og om de overhovedet har sådan i butik i nærheden af dig.. 

Men der har de dem i hvert fald, jeg har i hvert fald set dem i "min" sport24 butik i Kolding.. Dog ikke på deres webshop.. :/

http://www.sport24.dk

bor lige nord for kbh... og har aldrig hørt om den før : men vil da kigge nermere på siden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Kay

Frejsmor skriver:

Jeg har lige købt en brugt på dba til lillesøster, godt nok str. 62, men sys da der var en del også i lidt større størrelser..

Men jeg har nemlig ligesom dig, ikke kunne finde dem noget sted fra ny af, i hvert fald ikke på nettet..

92? 

Anmeld

20. august 2013

Aabye

Kay skriver:

bor lige nord for kbh... og har aldrig hørt om den før : men vil da kigge nermere på siden 

Hihi ja så bliver det ikke nemt.. For sport24 butikkerne ligger kun her i Jylland

Men jeg kunne da næsten forestille mig at sportmaster snart får dem hjem.. 

Anmeld

20. august 2013

Kay

Chris86 skriver:

Har en brugt i str 74 ved ik hvad str du skal bruge..

86\92 

Anmeld

20. august 2013

Frejsmor

Kay skriver:

92? 

Wow passer hun allerede str. 92? Det er jo den størrelse min basse bruger og som endda stadig er lidt lang på ærmerne til ham hehe og han fylder 2 lige om lidt..

Men jo, jeg har også set dem i str. 92, prøv at søg på dba..

Anmeld

20. august 2013

Kay

Line - med 2 boblinger skriver:

Hihi ja så bliver det ikke nemt.. For sport24 butikkerne ligger kun her i Jylland

Men jeg kunne da næsten forestille mig at sportmaster snart får dem hjem.. 

ja må nok ned i byen så 

Anmeld

20. august 2013

Kay

Frejsmor skriver:

Wow passer hun allerede str. 92? Det er jo den størrelse min basse bruger og som endda stadig er lidt lang på ærmerne til ham hehe og han fylder 2 lige om lidt..

Men jo, jeg har også set dem i str. 92, prøv at søg på dba..

hun bruger 86 i heldragt nu så tænker hun  skal havde en 92€ hun er en stor pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.