Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
oki... nu har jeg ledt og ledt og ledt... har hummel ikke lavet fleec dragter i år?? eller er deres vinter tøj bare ikke "kommet ud" endnu??
kan heller ikke finde noge til salg brugt
kunne bare virkelig godt tænke mig sådan en til elna nu når det bliver koldere... er jeg bare for tidligt på den eller??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: oki... nu har jeg ledt og ledt og ledt... har hummel ikke lavet fleec dragter i år?? eller er deres vinter tøj bare ikke "kommet ud" endnu?? kan heller ikke finde noge til salg brugt kunne bare virkelig godt tænke mig sådan en til elna nu når det bliver koldere... er jeg bare for tidligt på den eller??
Nej nu du siger det.. det har jeg da helller ikke set... regner ikke med lillesøster kan være i en str 80 til vinter.. så skal da også have en
De har fleece dragterne i sport24 Der har jeg i hvert fald set dem Og der har de også fået alt vintertøjet..
Line - med 2 boblinger skriver: De har fleece dragterne i sport24 Der har jeg i hvert fald set dem Og der har de også fået alt vintertøjet..
sport24???
Maja88 skriver: Nej nu du siger det.. det har jeg da helller ikke set... regner ikke med lillesøster kan være i en str 80 til vinter.. så skal da også have en
har sket ik kunne finde dem på nettet
Kay skriver: sport24???
Yes.. Sport24... Lidt samme butik som sportmaster.. Men ikke sportmaster.. Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet og om de overhovedet har sådan i butik i nærheden af dig.. Men der har de dem i hvert fald, jeg har i hvert fald set dem i "min" sport24 butik i Kolding.. Dog ikke på deres webshop.. :/http://www.sport24.dk
Jeg har lige købt en brugt på dba til lillesøster, godt nok str. 62, men sys da der var en del også i lidt større størrelser..
Men jeg har nemlig ligesom dig, ikke kunne finde dem noget sted fra ny af, i hvert fald ikke på nettet..
Musse21 skriver: Jeg har lige købt til min datter en fra i år.. Hummel butikken og look at me i Århus har dem
Jeg har lige købt til min datter en fra i år.. Hummel butikken og look at me i Århus har dem
kommer ik så tit til århus mwn må prøve nede i byen... vil bare herrere købe over nettet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128