hummel fleece???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
16 svar
1 synes godt om
20. august 2013

Kay

oki... nu har jeg ledt og ledt og ledt... har hummel ikke lavet fleec dragter i år?? eller er deres vinter tøj bare ikke "kommet ud" endnu??

kan heller ikke finde noge til salg brugt   

kunne bare virkelig godt tænke mig sådan en til elna nu når det bliver koldere... er jeg bare for tidligt på den eller?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Maja88

Kay skriver:

oki... nu har jeg ledt og ledt og ledt... har hummel ikke lavet fleec dragter i år?? eller er deres vinter tøj bare ikke "kommet ud" endnu??

kunne bare virkelig godt tænke mig sådan en til elna nu når det bliver koldere... er jeg bare for tidligt på den eller?? 

Nej nu du siger det.. det har jeg da helller ikke set... regner ikke med lillesøster kan være i en str 80 til vinter.. så skal da også have en

Anmeld

20. august 2013

Aabye

Kay skriver:

De har fleece dragterne i sport24 Der har jeg i hvert fald set dem
Og der har de også fået alt vintertøjet.. 

Anmeld

20. august 2013

Kay

Line - med 2 boblinger skriver:

De har fleece dragterne i sport24 Der har jeg i hvert fald set dem
Og der har de også fået alt vintertøjet.. 

sport24??? 

Anmeld

20. august 2013

Kay

Maja88 skriver:

Nej nu du siger det.. det har jeg da helller ikke set... regner ikke med lillesøster kan være i en str 80 til vinter.. så skal da også have en

har sket ik kunne finde dem på nettet 

Anmeld

20. august 2013

Musse21

Kay skriver:

sport24??? 

Jeg har lige købt til min datter en fra i år.. Hummel butikken og look at me i Århus har dem

Anmeld

20. august 2013

Aabye

Kay skriver:

sport24??? 

Yes.. Sport24... 
Lidt samme butik som sportmaster.. Men ikke sportmaster.. 

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet og om de overhovedet har sådan i butik i nærheden af dig.. 

Men der har de dem i hvert fald, jeg har i hvert fald set dem i "min" sport24 butik i Kolding.. Dog ikke på deres webshop.. :/

http://www.sport24.dk

Anmeld

20. august 2013

Frejsmor

Jeg har lige købt en brugt på dba til lillesøster, godt nok str. 62, men sys da der var en del også i lidt større størrelser..

Men jeg har nemlig ligesom dig, ikke kunne finde dem noget sted fra ny af, i hvert fald ikke på nettet..

Anmeld

20. august 2013

Kay

Musse21 skriver:

Jeg har lige købt til min datter en fra i år.. Hummel butikken og look at me i Århus har dem

kommer ik så tit til århus mwn må prøve nede i byen... vil bare herrere købe over nettet 

Anmeld

20. august 2013

Chris86

Har en brugt i str 74 ved ik hvad str du skal bruge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.