alders forskellen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Kris89

Anonym skriver:

jeg er begyndt at skrive med en mand på 32 - jeg er selv 24 , men 25 lige om hjørnet.

er det for meget en alder forskelle på 7år ? hvis alt svinger og er godt. jer der har den alders forskel. høre i for det ??

det eneste der skal gøres klar er jeres fremtidsplaner.

men det er det jo i alle forhold efter min mening da dermed ment om han ønsker børn, blive gift og sådan - kan være han har børn i forvejen og ikke ønsker flere - kan du leve med det?

ja det melder historien ikke om, men i mine øjne er det da det eneste "problem" der kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

mulle85

Min kæreste er 21 og jeg bliver snart 28 og vi har det bare super sammen og har en bette på 10 mdr nu, så synes absolut ikke 7 år er meget det er jo egenlig bare et tal!

Anmeld

21. august 2013

lille-fisen

Nej det er ikke for stor forskel overhovedet  Helt ærligt er det ikke engang en aldersforskel jeg ville skæve til en eneste gang. Har også par veninder som har lidt ældre kærester ligesom dig og det er seriøst aldrig noget man tænker eller noget vi snakker særligt om 

Anmeld

21. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der var 20 års forskel på min mor og far, så når jeg tænker 7 års forskel, er det jo ingenting! 

Så hvis kemien passer, så gi det en chance! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.